וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ב"ש זועמים על הפועל פ"ת

אייל בן יעקב

30.10.2007 / 18:32

בקבוצה מבירת הנגב כעסו על כך שנמנע מהם להשתמש בברזיות ב"אורווה". הרברט סמואל, לא הנציב הבריטי, מגיע להיבחן בראשל"צ

אתר האוהדים של הפועל באר-שבע מפרסם כי ארגון אוהדי הקבוצה פנו לאבי לוזון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, בדרישה לנקוט בהליכים משמעתיים נגד קבוצות אשר מונעות שירותים בסיסים מאוהדי הכדורגל. במשחקה האחרון של הקבוצה אצל הפועל פתח-תקווה נמנעה הגישה לברזיות מאוהדי באר-שבע שישבו ביציע האורחים.

בעלי המזנון סגרו את הברזים, ואוהדים אשר היו מעונינים לשתות נאלצו לקנות קולה במזנון. היות ומדובר בשעת צוהריים חמה במיוחד (14.30), מדובר במכה קשה פי כמה עבור האוהדים שהגיעו לראות את קבוצתם.

נמרוד ברדה, יו"ר ארגון אוהדי הפועל באר שבע "קרייזי רד": "הברזיות היו סגורות לחלוטין, במזנון לא היה מים, והמחיר של הקולה היה גבוה גם כך. אוהדים שלא נשאו עימם כסף נשארו צמאים. זוהי בושה. אני בהחלט חושב שיהיה נכון לקנוס את הקבוצות שמתנהגות כך".

"האוהדים זכאים לקבל לכל הפחות שירות מינימלי במגרשים", הוסיף שי גולוב, ארגון האוהדים הארצי. "הפעם היו אלו אוהדי הפועל באר שבע, ובפעם הקודמת אוהדי בני יהודה. הגיע הזמן שההתאחדות לכדורגל תעניש ותקנוס קבוצות אשר אינן נותנות יחס ראוי לאוהדים. חסימת ברזיות בהחלט ראויה לעונש".

משחק הבית הקרוב נגד הפועל רמת-גן יתקיים בשבת ב-19.00 בערב לאור זרקורים, כאשר 3,500 כרטיסים הוצאו למכירה. במסגרת המאמצים של בעלת הקבוצה אלונה ברקת להחזיר עטרה ליושנה ולקדם את מחלקת הנוער, הוחלט לקיים הצגה כפולה שבמסגרתה תארח ב-16.30 קבוצת הנוער הפועל "השלושה" באר-שבע את מכבי חיפה במחזור העשירי של הליגה הלאומית לנוער. הכניסה למשחק תתאפשר רק בכרטיס שכוחו יפה כמובן גם למשחק הבוגרים.

* קשר אפריקאי בן 21 הגיע להבחן בעירוני ראשון-לציון, והמאמן אבי פיטוסי צפוי להתרשם ממנו במשחק גביע הטוטו שתערוך הקבוצה ביום שני. שמו של הקשר הוא לא פחות ולא יותר מאשר הרברט סמואל, מי שכיהן כנציב הבריטי הראשון בארץ ישראל. מי אמר שבכדורגל הישראלי לא דואגים לשמר היסטוריה?

* אתר "הר הגעש באדום", האתר הרשמי של הפועל חיפה, מפרסם כי האחים סאמת', שני בעלי עסקים מארצות הברית, יתמכו בקבוצה פיננסית. האחים שהובאו לארץ על-ידי הבעלים יואב כץ צפו במשחק הניצחון של הפועל חיפה מול נצרת עילית בשבת האחרונה, והתרשמו לטובה מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully