וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדיננד יהיה כשיר למשחק מול ארסנל

30.10.2007 / 18:07

בלמה של מנצ'סטר יונייטד יוכל לשחק בקרב הצמרת של הליגה האנגלית, אחרי הדיווחים שהוא בספק. פרננדו טורס נהנה מכל דקה באנגליה

בלמה של מנצ'סטר יונייטד, ריו פרדיננד, כשיר לקרב הענקיות בשבת מול ארסנל. דיווחים בתקשורת אתמול (שני) טענו כי השחקן בספק להתמודדות אחרי שהוחלף בניצחון 1:4 על מידלסבורו בסוף השבוע האחרון. בין השאר נטען כי פרדיננד נשלח לבדיקה אחרי שנפגע פעם נוספת במפשעה, פציעה ממנה סבל בשלהי העונה שעברה.

כעת הנהלת היונייטד ביטלה את השמועות בכך שסיפרה שפרדיננד יהיה כשיר למשחק מול המוליכה בשבת. "מנצ'סטר יונייטד מאשרת שריו פרדיננד כשיר להתמודדות מול ארסנל בשבת באיצטדיון האמירויות".

פרננדו טורס מרגיש כבר בבית

חלוץ ליברפול, פרננדו טורס, מספר כי הוא כבר מרגיש בבית מאז שעבר מאתלטיקו מדריד. כזכור, השחקן בן ה-23 עבר לליברפול תמורת 23 מיליון יורו, אחרי שנים של ספקולציות שהוא עשוי לעזוב את אתלטיקו. לפחות מהבחינה המקצועית נראה שטורס השתלב מצוין בקבוצה האנגלית כאשר כבש שבעה שערים ב-13 משחקים בכל המסגרות.

כעת החלוץ חושף כי הוא מרוצה גם מהבחינה החברתית באנגליה: "אני מרגיש נוח. כאן אתה מקבל כבוד של שחקן מצוין. אתה עולה אל הדשא עם ההרגשה שאתה הולך לנצח. אני לא מתכנן לחזור לספרד, לא עכשיו ולא עוד כמה שנים".

על האהדה שהוא זוכה לה מהאוהדים, סיפר טורס: "התמיכה של האוהדים היא מדהימה. כאן אנשים רואים אותך ברחוב והם מתייחסים אליך כמו אל חבר. באיצטדיון, כאשר אתה מוחלף באיצטדיון של קבוצה יריבה, הקהל מריע לך. זה לגמרי דרך שונה לראות כדורגל עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully