וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הכח ר"ג והפועל ב"ש עלו לחצי הגמר

30.10.2007 / 16:23

יממה אחרי העזיבה של אייל לחמן, הפועל עכו הפסידה לסגולים 1:0, רמת-השרון גברה 1:2 על הפועל ר"ג. ראשל"צ-רעננה 0:1, לוד-נצרת 2:3

הכח עמידר רמת-גן שמאכזבת בליגה הלאומית, מצליחה דווקא בגביע הטוטו, והיום (שלישי) היא הבטיחה את מקומה בחצי גמר המפעל עם ניצחון 0:1 להפועל עכו. הפסדים של מספר קבוצות בבית ב' איפשרו גם להפועל באר-שבע שהביסה אתמול 0:4 את נצרת-עילית להבטיח את העלייה.

הכח פגשה את הפועל עכו, יממה לאחר העזיבה של אייל לחמן, וניצחה 0:1. בדקה ה-36 עומר סאני הורחק והשאיר את עכו בעשרה שחקנים. עומר רפס היה אחראי לשער הניצחון לסגולים שבע דקות לסיום המשחק, ובכך מבטיחה הכח את ההעפלה לחצי הגמר שני מחזורים לסיום שלב הבתים.

היריבה העירונית, הפועל רמת-גן איכזבה עם הפסד 2:1 לעירוני רמת-השרון. ערן זהבי כבש את שער היתרון לרמת-השרון כבר אחרי שש דקות. בדקה ה-55 החזיר קובי שריקי את האדומים של יובל נעים למשחק עם שער שוויון, אך שלוש דקות לסיום ליאור וקנין חתם את התוצאה והעניק ניצחון ראשון במפעל לקבוצתו.

בבית א' קצת יותר מתוח, כאשר למרות ההפסד אתמול של הפועל חיפה להפועל פתח-תקווה, החיפאים הבטיחו כמעט סופית את העלייה לחצי הגמר. שתי היריבות של חיפה ופתח-תקווה שמוליכות את הבית הפסידו, ובכך פחתו הסיכויים שלהן להמשיך הלאה. הפועל רעננה התרחקה מהשלב הבא אחרי שהפסידה 1:0 בחוץ לעירוני ראשון-לציון. עמית אוחנה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-71. לרעננה עדיין יש סיכוי להעפיל, אך הוא נמוך ביחס ליתר המועמדות.

מכבי אחי נצרת נוצחה 3:2 על-ידי הפועל בני לוד, וגם הסיכויים שלה להעפיל פחתו. נצרת מדורגת כעת רביעית בבית ורחוקה חמש נקודות מהמקום שממנו עולים לשלב הבא. בדקה ה-20 מהראן ללה כבש את שער היתרון לנצרת בדקה ה-20, אך איהאב קדורה הישווה חצי שעה לסיום. שלומי טולדו העניק שוב יתרון לנצרת בדקה ה-70, אך בהמשך ינון ברדה כבש צמד (75,90) שהכריע את המשחק לבני לוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully