וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מיניב יבוא עזרן

30.10.2007 / 16:30

צמד של החלוץ הצעיר הוריד מעט את הלחץ ממכבי תל אביב, שניצחה את סכנין 1:2 בגביע הטוטו. מכבי נתניה ומכבי חיפה סיימו ב-1:1

המחזור החמישי בגביע הטוטו נפתח היום (שלישי) ויימשך מחר, ובסיומו נתחיל לקבל תמונה קצת יותר ברורה לגבי העולות לשלב הבא. במשחק הראשון היום נפגשו שתי האחרונות של בית ג', מכבי פתח תקוה והפועל קרית שמונה, כאשר המלאבסים הביסו 0:3. בהמשך מכבי תל אביב זכתה למעט רוגע אחרי שהשיגה סוף סוף ניצחון, אמנם בגביע הטוטו אך גם זה משהו, על בני סכנין 1:2. הניצחון הקפיץ אותה לראשות הבית.

במשחק נוסף נפגשו מכבי נתניה ומכבי חיפה לשיחזור המשחק המותח ביניהן בשבת, כשהפעם הסתיימה ההתמודדות ב-1:1. במשחק האחרון של היום ניצחה בני יהודה 1:2 את הפועל כפר סבא.

בני סכנין - מכבי תל אביב 2:1

אחרי רצף ההפסדים של מכבי תל-אביב בליגה, לא היתה לחניכים של ניר לוין הזדמנות טובה יותר להתאושש מאשר במשחק גביע הטוטו מול בני סכנין. נכון, מדובר רק במפעל הזניח, אך אולי זוהי תחילתה של דרך חדשה. מכבי תל-אביב ניצחה 1:2 ב"דוחא" את בני סכנין ועלתה לראשות הבית, ארבעה ימים לפני המשחק החשוב בליגה מול בני יהודה.

בדקה ה-15 עלו המקומיים ליתרון 0:1 כשאיליה יבוריאן כבש מבישול של מאור בוזגלו, אבל חמש דקות בלבד לאחר מכן השווה יניב עזרן את התוצאה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה השלים עזרן צמד והעלה את מכבי תל אביב ליתרון 1:2. ככה זה גם הסתיים.

מכבי פתח תקוה - עירוני קרית שמונה 0:3

מכבי פתח תקוה הצליחה לשמור על סיכוי קלוש להעפיל לשלב הבא עם ניצחון ביתי חלק על עירוני קרית שמונה. במלאבס עסקו ביממה האחרונה בעיקר בספקולציות לגבי חזרתו של גיא לוזון לקווים בעונה הבאה, ועל המגרש המשיכו חניכיו של יוסי מזרחי במומנטום מהניצחון על בני יהודה בשבת, שקטע רצף של שני הפסדים רצופים.

המקומיים עלו ליתרון של 0:1 בדקה ה-25 משער של חאבייר דירסאו בבעיטה מחוץ לרחבה. בדקה ה-65 הכפיל דובב גבאי את התוצאה בבעיטה חופשית, ושלוש דקות לאחר מכן הצטרף גם אוהד קדוסי לחגיגה עם שער משלו.

מכבי נתניה - מכבי חיפה 1:1

שלושה ימים בלבד אחרי המפגש ביניהן בליגה, שוב התעמתו הקבוצות של רוני לוי וראובן עטר. בליגה הן אולי ייאבקו עד סיום העונה על המקום השני, אבל בבית א' של גביע הטוטו הן מתמודדות על הפסגה. ניצחון נתנייתי יכול היה להעלות אותם למקום הראשון, אבל בינתיים חיפה נשארה בפיסגה ונתניה שנייה עם שתי נקודות פחות.

הקבוצות עלו עם מספר שחקני ספסל ונתניה עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-19 משער של יחיאל צגאי, מאור מליקסון איזן ל-1:1 בדקה ה-41. במחצית השנייה לא נכבשו שערים והמשחק הסתיים בתוצאה עליה הייתה חותמת חיפה במשחק לפני שלושה ימים, 1:1.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הפועל כפר סבא - בני יהודה 2:1

כפר סבא היא קבוצת גביע הטוטו טיפוסית ולפני שנה הגיעה עד הגמר, שם הפסידה למכבי הרצליה. אלא שהשנה החניכים של אלי אוחנה פתחו לא טוב את דרכם במפעל ולמשחק מול בני יהודה הם הגיעו עם 3 נקודות בלבד.

כדי לשמור על הסיכוי לסיים במקום השני הירוקים היו חייבים לנצח את הזהובים שעסוקים יותר בליגה ושער של אבי כנפו כבר בדקה השנייה קירב אותם בדרך למטרה. התוצאה הזו נשמרה עד הדקה ה-67, אבל עשתה בני יהודה בליץ ושערים של יוסי רוזן בדקה ה-67 ושל משה ביטון כעבור שתי דקות עשו מהפך עבור האורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully