וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת רוצה את גיא לוזון לעונה הבאה

30.10.2007 / 12:40

חוזהו של יוסי מזרחי יכובד ולוזון יחתום בתום העונה על חוזה ארוך טווח. אוהדי הקבוצה מוטרדים מהמפגש מול הפועל ת"א בשבת

מכבי פתח תקווה תציע למאמן הפועל תל אביב, גיא לוזון, לחזור בתום העונה לקבוצה. בקבוצה התגבשה החלטה עקרונית לפיה אם המאמן, שלא מצליח בהפועל תל אביב, יפוטר או יתפטר מהקבוצה, הוא יחזור לאורווה בתום העונה ויחתום על חוזה ארוך טווח.

הבוקר פורסם כי הנהלת מכבי פתח תקוה דחתה הצעה של קבוצת הכדורגל הקפריסאית, אפואל ניקוסיה, לשחרר לה את המאמן יוסי מזרחי. המאמן אכן קיבל הצעה כזאת, אבל באורווה היה מי שאמר הבוקר כי ההצעה קיימת עוד מהעונה שעברה ואין מדובר בהצעה חדשה. "יוסי קיבל הצעה לחתום על חוזה בעונה שעברה", הוסיף אותו גורם. "מאז ועד היום מתנהלים לפעמים שיחות בין הצדדים, אבל הכל נעשה בעצלתיים. יוסי לא יעזוב את האורווה, אלא אם כן יראו לו את הדרך החוצה".

בכל מקרה, במועדון דחו את האפשרות שמאמן הפועל תל אביב, גיא לוזון, יחזור העונה לאורווה. יו"ר מכבי פ"ת, שינו זוארץ, מסר בתגובה: "יוסי מזרחי יאמן עד סוף העונה". על האפשרות שגיא לוזון יחזור העונה אמר: "גיא לוזון לא יאמן השנה בפתח תקוה".

גורם המקורב לעסקה אמר הבוקר: "אם גיא לוזון יחזור למכבי פתח תקוה העונה זאת תהיה שערורייה. לא יכול להיות שיוסי מזרחי יעזוב רק בשביל לסלול את דרכו של גיא חזרה לקבוצה המנוהלת על ידי המשפחה".

אוהדי מכבי פתח תקוה הביעו היום דאגה מפני שקבוצתם לא תתאמץ במשחק הליגה הקרוב מול הפועל תל אביב, מתוך רצון לעזור למאמנם לשעבר גיא לוזון לשמור על משרתו אצל האדומים המתדרדרים. בהודעה שהוציא חוג אוהדי הקבוצה: "אנחנו תומכים ומאמינים בשחקנים שלנו ובטוחים שינצחו את המשחק הקרוב מול הפועל תל אביב. אין לנו צל של ספק שכל שחקן ייתן מעצמו 200 אחוז, אך עם זאת, כמובן שנהיה עם יד על הדופק בעקבות ריבוי גל השמועות. אנחנו לא מאמינים לרגע שמקרה בית שאן 2 יקרה דווקא במכבי תקוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully