וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארקלי נגד קובי

30.10.2007 / 11:19

סר צ'ארלס סיפר כי הוא מאוכזב עמוקות מהתנהלותו של כוכב הלייקרס הממורמר, שלא נותן את הכל באימונים. דאנקן יאריך את חוזהו בספרס

לצ'ארלס בארקלי יש היסטוריה ארוכה של ביקורות כלפי קובי בריאנט והגישה האנוכית שלו לדבריו, וכעת פותח כוכב העבר ופרשן רשת TNT בהווה בסדרת האשמות חדשה כנגד כוכב הלייקרס. קצפו של סר צ'ארלס יצא על דרישתו הפומבית של קובי לטרייד במהלך הקיץ, ואף יותר מכך על חוסר החשק אותו הוא מפגין בהכנות הקבוצה לקראת העונה, לאחר שהטרייד אותו ביקש לא יצא אל הפועל.

"כשפיל אמר אתמול שלקובי אין מוטיבציה באימונים, זה היה הקש האחרון מבחינתי, ועכשיו הם הגיעו לנקודת האל חזור", אמר בארקלי. "מאוד איכזב אותי לשמוע את התיאורים של פיל על הדרך בה קובי מתנהל". בארקלי לא חסך ביקורת גם מהבעלים של הקבוצה, ג'רי באס: "אסור היה לו להודות שהוא מוכן לשלוח את קובי בטרייד, כי מאז זה ברור שהוא לקח סוג של שבתון מההכנות לעונה. מה שבאס היה צריך לעשות זה לקחת את קובי הצידה, להגיד לו 'הבנתי שאתה רוצה לעזוב, ננסה למצוא לך קבוצה', אבל הוא לא עשה את זה".

דאנקן יאריך את חוזהו בסן אנטוניו

טים דאנקן מעולם לא נחשד ככוכב NBA רגיל, והיום (שלישי) הוא הוכיח זאת פעם נוספת. הסופרסטאר של הספרס הגיע לסיכום עם הנהלת הקבוצה על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות תמורת 40 מיליון דולר, למרות שעל פי חוקי השכר של הליגה הוא היה זכאי לסכום מקסימלי של 51 מיליון, אותו היה מקבל ללא צל של ספק אם רק היה דורש אותו. אבל דאנקן העדיף להשאיר לספרס יותר גמישות מבחינת תקרת השכר על מנת להחתים שחקנים בעתיד, כדי לאפשר לקבוצה להישאר בטופ של הליגה גם בשנים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully