וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה רוצה את מוריניו

30.10.2007 / 10:50

הפורטוגלי מבוקש במועדון הספרדי ויכול לפגוש את צ'לסי וגרנט בסטמפורד ברידג' בדצמבר הקרוב. גם ליפי בין המועמדים

ז'וזה מוריניו יוכל לקבל את ההזדמנות לחזור לקווים של סטמפורד ברידג' בדצמבר, הפעם כמאמן ולנסיה. המאמן הפורטוגלי הוזכר כמועמד הרציני ביותר מבחינת הספרדים להחליף את קיקה סנצ'ז פלורס, שפוטר אמש (שני) לאחר הפסד 3:0 לסביליה.

חואן סולאר, נשיא ולנסיה, צפוי לפנות לנציגי מוריניו בימים הקרובים עם הצעה כספית שנעה בסביבות שלושה וחצי מיליוני פאונד לשנה, משכורת שנמוכה משקיבל בצ'לסי, אך ממוצעת ביחס למאמנים המובילים ביבשת.

ולנסיה תפגוש את צ'לסי ב-11 בדצמבר למחזור האחרון של שלב הבתים בליגת האלופות. שתי הקבוצות משחקות בבית ב', ובמפגש הקודם בין הקבוצות, כזכור, ניצח אברהם גרנט, שהחליף את מוריניו, את העטלפים 1:2.

לפי הדיווחים בתקשורת האנגלית, מתכוון מוריניו להאזין להצעה ולשקול אותה ולא לפסול על הסף, כמו שעשה כשהועלה שמו כמועמד אפשרי להחליף את סטיב מקלארן בנבחרת אנגליה.

ליפי משחק אותה קשה להשגה

עוד מועמד חזק לתפקיד הוא מרצ'לו ליפי הבלתי נגמר. המאמן האיטלקי בן ה-59 שהוליך את נבחרת איטליה לזכייה במונדיאל בקיץ האחרון, היה מחוסר עבודה בחודשים שמאז האליפות. אלא שעתה, עם פיטוריו של מאמן ולנסיה אמש, קיקה סאנצ'ז פלורס, הועלה גם שמו של ליפי כמועמד מוביל לחבורה מהמאסטייה.

ליפי עצמו לא נשמע נלהב כל כך מההזדמנות. "אני לא מבין מאיפה השמועות הללו מגיעות. אף אחד מוולנסיה לא דיבר איתי, ומעולם לא אמרתי שאני מעוניין לעבור לשם" אמר המאמן האיטלקי. "כרגע אני מתמקד בבילוי עם משפחתי. יהיה זמן שבו אחזור לעבוד, אך כרגע אני לא ממהר לשום מקום". שמות נוספים שעלו כמועמדים להחליף את פלורס כוללים את מאמן ריאל מדריד לשעבר- פאביו קאפלו, מאמן נבחרת פורטוגל המכהן- פיליפה סקולארי, דידייה דשאן ו-ויסנטה דל בוסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully