וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לך דודי

שלומי ברזל

30.10.2007 / 7:44

שלומי ברזל מתכונן כבר למשחק הבא של לוזון, מול המשפחה של מכבי פ"ת וחולם להיות זבוב על הקיר בארוחה אצל סבתא עליזה

אם במקרה במשרד החקירות "ויצמן-יער" לא הודיעו אמש על יציאה מאורגנת לחופשה של כל העובדים, כולל צוות הניקיון, באתר אקזוטי בדרום אמריקה, התסבוכת שנקלעה אליה משפחת לוזון היא סיפור ששווה מעקב של 24 שעות ביממה, פלוס 90 דקות עד לשריקת הסיום בשבת במשחק בין מכבי פ"ת להפועל ת"א. מעולם לא התנקזו כאן כל כך הרבה ניגודי אינטרסים למשחק ליגה אחד, שהוא בחזקת אירוע משפחתי בכלל.

אם גיא לוזון אכן ידריך את הפועל ת"א במשחק הזה, עתידו בקבוצה וסיכוייו לאמן מעבר לתחומי מכבי פ"ת יהיו מופקדים בידיו של עמוס לוזון. הפנים של עמוס בסיום המשחק אתמול בבלומפילד אמרו הכל. אם נותר איזשהו ספק, רגל שמאל הקופצנית סגרה את כל הפינות. בן טיפוחיו לא עמד ביומרה וכפה על הדוד היקר לאכול כבר בשבוע שבין המחזור השביעי לשמיני את הדייסה שבישל בקיץ הזה. אל תתפלאו אם עמוס יעדיף להיכנס למשא ומתן מזורז עם מוני הראל ושחר בן עמי שישחרר את גיא מהפועל, ובלבד שלמשחק בשבת תוכל מכבי פ"ת להגיע נקייה מכל רבב. נדרשת מעמוס אחריות לאומית כמעט, אם הוא לא רוצה לסבך גם את אחיו, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, במשהו שלעולם יסריח גם אם יהיה כשר למהדרין.

עזבו את הסרקזם, ותרו לרגע על תיאוריות הקונספירציה ותחשבו על זה באופן הכי מזוקק ונקי: איך, ריבונו של עולם, יכולה הקבוצה שבנה גיא לוזון לנצח את מכבי פ"ת. בחוץ, בבית, מה זה משנה. איך ייתכן שאוסף השחקנים הכושל והלא מאומן הזה ייקח אפילו נקודה מקבוצה שמודרכת על ידי יוסי מזרחי הפדנט, ומתהדרת בעומר גולן, החלוץ הכי גדול בישראל, לדברי עמוס לוזון. איך.

מה, באמת תשתכנעו אם יגידו לכם שגיא מכיר את מכבי פ"ת כמו את כף ידו? יש סיכוי שתאכלו את הסיפור שהוא דרך על כל מילימטר דשא באורווה, או הדריך את אסולין לבעוט כדורים לגבשושית המשוגעת ההיא ברחבת החמש של אוהד כהן? ברצינות, מה כבר הוא יכול לעשות בהפועל ת"א שיהיה שווה נקודות דווקא באחד המגרשים הכי ביתיים כאן? חוץ מלהתפטר.

אלוהים, אם רק הייתי יכול להיות זבוב על הקיר בארוחת יום שישי אצל סבתא עליזה לוזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully