וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "לא אתפטר"

רגב גולדמן

29.10.2007 / 23:14

כמעט 3,000 צופים קראו לפיטוריו של גיא לוזון, אבל מאמנה של הפועל תל אביב לא מתכוון ללכת אחרי ההפסד 2:0 למ.ס אשדוד

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

את המראות האלה לא קיווה לראות גיא לוזון, בטח לא אחרי המחזור השביעי בליגת העל. המאמן הצעיר שהיה רגיל לשקט יחסי בחממה שלו במכבי פתח תקוה, התקשה לצאת מתחומי איצטדיון בלומפילד, שם המתינו לו כ-3,000 אוהדים שלא הפסיקו לקלל ולקרוא לו להתפטר.

השחקנים ומוני הראל נאלצו לצאת מתחומי האיצטדיון בליווי של שוטרי יס"מ, כאשר רק ראובן עובד זכה לקריאות תמיכה. אחד האוהדים שהתפרעו נעצר על ידי המשטרה. כל זה קרה בתום ההפסד 2:0 למ.ס אשדוד, שהותיר את האדומים ללא ניצחון ומתחת לקו האדום בתום המחזור השביעי.

לוזון: "אני חייב להחזיר להנהלה"

החיים בהפועל תל אביב לא פשוטים. בדיוק כמו היריבה העירונית, גם האדומים עדיין ללא ניצחון בתום שבעה מחזורים, ומתחת לקו האדום עם 3 נקודות בלבד. מעניין מה חושבים ראשי הפועל תל אביב על היכולת המחפירה, מה שבטוח, גיא לוזון לא מתכוון להתפטר. ראשי המועדון מוני הראל, אריה הרשקוביץ' ושחר בן עמי כינסו אחרי המשחק ישיבת חירום עם המאמן, בסיומה לא התקבלה החלטה על סיום דרכו במועדון. במידה ולוזון יפוטר בסופו של דבר, הוזכר שמו של אלי כהן כמועמד המוביל להחליפו על הקווים.

לוזון אמר בסיום המשחק: "אני לא אתפטר, זה לא יקרה. אני חייב להחזיר להנהלה ואני אעשה את זה בכוח ובמוח. האחריות למצב של הקבוצה היא עליי. הפסדנו וזו תחושה רעה מאוד. אסור להרים ידיים, בטח לא ברגעים קשים כאלה. צריך להיאבק ונעשה את זה. לא חלמתי שזה יהיה מצבנו אחרי שבעה מחזורים, אבל החיים לפעמים מעמידים אותך בסיטואציה שאתה לא מוכן אליה. נצטרך לאסוף את השברים ולהחזיר. הרבה מאוד דברים לא עובדים כרגע, נצטרך לעשות חושבים טוב ולקחת את ההחלטות הנכונות. אני בטוח שאני יכול להוציא את הקבוצה הזאת מהמצב שהיא נמצאת בו. מבחינתי אני אעמוד על הקווים מול מכבי פתח תקוה".

מי שלא הגיע למשחק בכלל היה הקשר הברזילאי אבדג'י , שביקש שיחרור מהתייצבות בבלומפילד וגם קיבל אותו. מקורביו של השחקן מסרו כי הוא שוקל את עתידו בקבוצה בעקבות הפיחות במעמדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully