וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ירארדי ליאנקיז, טורה לדודג'רס

30.10.2007 / 9:18

ניו יורק צפויה להכריז על מאמנה החדש בימים הקרובים. לוס אנג'לס תפטר את גריידי ליטל, מאטינגלי עשוי לחבור שוב לטורה כמאמן ספסל

ייתכן מאוד שכבר ביממה הקרובה יהיה לניו יורק יאנקיז מאמן חדש. "הקבוצה הגישה הצעה לג'ירארדי, ועכשיו יחל המו"מ בין הצדדים", אמר סוכנו של המאמן, סטיב מנדל.

אחרי הודעתו של ג'ו טורה כי לא יקבל את הצעת הקבוצה, עמדו שלושה מועמדים לקבלת התפקיד: ג'ירארדי, בעברו תופס בקבוצה, דון מאטינגלי, מאמן הספסל של הפסים, וטוני פניה, מאמן הבסיס הראשון. האנק סטיינברנר, אחד הבעלים החדשים של הקבוצה שירש את אביו ג'ורג', סיפר כי אינו בטוח מתי תצא הודעה רשמית בעניין. "אני רק יכול לומר שאנחנו עומדים לקבל את ההחלטה".

ג'ירארדי בן ה-43 שיחק ביאנקיז בין 1996 ל-1999 וזכה עימם בשלוש אליפויות. ב-2005 שימש כמאמן הספסל של ניו יורק, ועונה לאחר מכן חתם כמאמן ראשי בפלורידה מארלינס, שם עשה עבודה מצוינת עם צעירי הקבוצה וזכה בתואר מאמן העונה של ה-NL. סכסוך עם בעלי המארלינס, ג'פרי לוריא, גרם לו לסיים את עבודתו לאחר עונה אחת בלבד, והשנה הוא שימש פרשן טלוויזיה.

טורה עצמו יעבוד בלוס אנג'לס דודג'רס ויחליף את גריידי ליטל, שצפוי לקבל הודעת פיטורין ביממה הקרובה. מאטינגלי עשוי להגיע גם הוא, לאחר שנושל מהמרוץ למאמן היאנקיז. "דון היה מאוכזב מאוד מכך שהיאנקיז לא בחרו בו למאמן", אמר סוכנו ריי שולט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully