וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הפסד להפועל ת"א, הפעם מול אשדוד

29.10.2007 / 22:20

אחרי ההפסד 2:0 למ.ס אשדוד זה ברור - הפועל תל אביב של גיא לוזון רחוקה מלהיות קבוצת כדורגל נורמלית. לאוהדים זה נמאס

אם שחקני היריבה העירונית, מכבי תל אביב, התנחמו במשחק טוב למרות ההפסד לבית"ר ירושלים, הרי שבהפועל תל אביב אי אפשר להצביע ולו על דבר חיובי אחד שקרה בהפסד 2:0 למ.ס אשדוד, ועוד בבלומפילד.

לא ברור איזו תצוגה קיווה לראות גיא לוזון משחקניו, מה שבטוח - אין שום קשר בין תכנית משחק מאורגנת לבין התצוגה של האדומים על הדשא במגרשם הביתי. רק תבחרו מאיפה להתחיל. פאביו ג'וניור שימש כקונוס בהתקפה בעוד שליאור אסולין ניסה להראות ניצוצות של כדורגל, רק שעם כל הצרות ועם עוד כמה קללות מצד האוהדים, קשה לו לתפקד.

בקישור, הסיפור של העונה הזאת חוזר על עצמו. אין ללוזון אף שחקן שיניע את הכדור, כאשר הופעתו של עידן סרור הייתה על גבול הפאתטית. ברוך דגו וראובן עובד, שנכנסו במחצית השניה, היו רחוקים מלתרום ובשלב מסויים גיא לוזון התייאש וביצע חילוף כדי להימנע מתבוסה. באשר להגנה - יגאל אנטבי מצא את הזמן הכי לא מתאים העונה לקבל כרטיס אדום (דקה 58), החברים שלו היו אשמים בהפסד לא פחות, לפחות בשער הראשון שספגו.

ועכשיו אפשר לעבור למנצחת המאושרת. ניצחון שני ברציפות וחמישה שערים - מישהו זוכר בכלל את התבוסות? עידו שריקי כבש את השער הראשון בדקה התשיעית והוא ממשיך להוכיח שהוא אחד משחקני ההתקפה החמים ביותר בליגה. ניר נחום עזר לו לעשות את העבודה וגם הקישור תיפקד לא רע, כאשר יוסי אופיר כבש את השני לקבוצתו של אלון חזן בדקה ה-59.

הפועל תל אביב נותרה מתחת לקו האדום, במקום הלפני אחרון ועם מאות אוהדים שקראו לפיטוריו של גיא לוזון כבר הערב. האשדודים טיפסו למקום השישי בטבלה, וחלפו על פני מכבי חיפה.

מהלך המשחק

דקה 7 - קרן לאשדוד מצד ימין, עידן שריקי נגח ממרכז הרחבה החוצה.

דקה 9 - גול! ניר נחום שלח מסירה מימין לעידן שריקי, שהסתובב במרכז הרחבה בין שני מגינים אדומים ובעט חזק לרשת. 0:1 לאשדוד.

דקה 28 - בעיטה חופשית להפועל תל אביב מ-25 מטר. עידן סרור פיספס בסנטימטרים את השער של אג'יי.

דקה 29 - הזדמנות לאשדוד. ניר נחום פרץ מימין ומסר תוך כדי תנועה לשריקי, שחדר לרחבה ובעט מהאוויר לידיים של אניימה.

דקה 35 - הזדמנות להפועל תל אביב. ליאור אסולין חטף כדור בצד שמאל ומסר רוחב לבאדיר, שנגח מקרוב מעל לשער.

דקה 38 - דאבל פס בין פאביו ג'וניור לאסולין הסתיים בבעיטה של האחרון מ-18 מטר מעל לשער.

דקה 51 - הזדמנות מצויינת להפועל תל אביב. גבריאל דוס סנטוס השתלט על כדור קרן שנהדף על ידי הגנת אשדוד ובעט מ-10 מטרים מעל לשער.

דקה 58 - הפועל תל אביב נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של יגאל אנטבי, שביצע עבירה על עידן שריקי.

דקה 59 - גול! יוסי אופיר השתלט על הגבהה מצד ימין והמשיך בבעיטת יעף יפהפיה, שלא הותירה לאניימה שום סיכוי. 0:2 לאשדוד.

דקה 66 - עידן שריקי הגיע למצב נוח נוסף בתוך הרחבה, אלא שאניימה הדף מצויין את הבעיטה שלו.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה; יגאל אנטבי, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, עמאר מנצור; וואליד באדיר (גל שיש, 64), מזואה אנסומבו, ביברס נאתכו, עידן סרור (ברוך דגו, 46); פאביו ג'וניור (ראובן עובד, 55), ליאור אסולין.

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, מיקי עטיה, ודראן יישה, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, יוסי אופיר, עידן מליחי, אלן מסודי, פטריק סופו (שי הולצמן, 78), ניר נחום (ז'אן ז'ק גוסו גוסו, 65), עידן שריקי.

מקורבי אבדג'י: "הוא שוקל את עתידו"

רגב גולדמן מוואלה! ספורט מוסיף כי מי שלא הגיע למשחק בכלל היה אבדג'י מהפועל תל אביב, שביקש שחרור מהתייצבות בבלומפילד וגם קיבל אותו. מקורביו של השחקן מסרו כי הברזילאי שוקל את עתידו בקבוצה בעקבות הפיחות במעמדו.

כ-2,500 אוהדים של הפועל תל אביב הקיפו בסיום המשחק את שער היציאה של השחקנים, קיללו את רובם ועודדו אך ורק את ראובן עובד. השחקנים נאלצו לצאת מהאיצטדיון בליווי של שוטרי יס"מ וכמובן שגם המאמן גיא לוזון.

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון אמר בסיום: "אני לא אתפטר, זה לא יקרה. אני חייב להחזיר להנהלה ואני אעשה את זה בכוח ובמוח. האחריות למצב של הקבוצה היא עליי. הפסדנו וזו תחושה רעה מאוד. אסור להרים ידיים, בטח לא ברגעים קשים כאלה. צריך להיאבק ונעשה את זה. לא חלמתי שזה יהיה מצבנו אחרי שבעה מחזורים, אבל החיים לפעמים מעמידים אותך בסיטואציה שאתה לא מוכן אליה. נצטרך לאסוף את השברים ולהחזיר. הרבה מאוד דברים לא עובדים כרגע, נצטרך לעשות חושבים טוב ולקחת את ההחלטות הנכונות. אני בטוח שאני יכול להוציא את הקבוצה הזאת מהמצב שהיא נמצאת בו. מבחינתי אני אעמוד על הקווים מול מכבי פתח תקוה".


מאמן מ.ס אשדוד אלון חזן התייחס בסיום המשחק למשבר האחרון בקבוצה והסכסוך בינו לבין כמה משחקניו: "אני לא הייתי מאמן פחות טוב בהפסדים והיום אני בטח לא יותר טוב לפני מה שקרה אצלנו. השחקנים מבינים שצריך לעבוד כדי להצליח והם עושים את זה. חבל היה מאוד שהקבוצה הגיעה לסיטואציה שלא היינו טובים בכר הדשא וחיפשנו מי האשמים. בשלב הזה אלון חזן לא מעניין, מה שחשוב זה הקבוצה. עברתי דברים לא נעימים והרגשות קשות. מה שחשוב זה הקבוצה והיום השחקנים הבינו שלא ניצחנו את המשחק בשקט שלי או בצעקות שלי".

על השאיפות שלו להמשך הדרך אמר חזן: "אנחנו לא רצים לתואר וגם לא יורדים ליגה אחרי שני הפסדים. אם נציג יכולת טובה לאורך העונה ונשיג נקודות, יהיה טוב".

כובש השער הראשון עידן שריקי: "אנחנו השחקנים באנו לפני שבועיים ואמרנו שאנחנו חייבים להתאבד על המגרש בשביל עצמנו ובשביל הקהל. לאף שחקן אין שום דבר נגד אלון חזן, היינו במשבר לא קל, אבל הוכחנו אופי ובגרות וזה הוציא אותנו לתקופה טובה. מדובר בשינוי מנטלי של כל השחקנים, אנחנו נהנים מכדורגל, פטריק סופו הצטרף ואלן מסודי נכנס לכושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully