וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית-שמונה החלו לשפץ את האיצטדיון

29.10.2007 / 16:09

בהשקעה של כ-18 מיליון ש"ח החלה הרחבת המגרש כך שיותאם לסטנדרטים בליגת העל. בין השאר יתווסף יציע ל-3,000 צופים

האם בקרוב יוכלו אוהדי עירוני קרית-שמונה והקבוצות המגיעות לשחק שם ליהנות מאיצטדיון ראוי? בימים אלה החלו עבודות הבנייה והשיפוץ של איצטדיון הכדורגל, זאת כחלק מתוכנית הממשלה לחיזוק הצפון. לצורך שיפוץ האיצטדיון והתאמתו לליגת העל הוקצבו 18 מיליון ¤ כאשר עשרה מהם הועברו מהמועצה להסדר ההימורים בספורט, ושמונה הועברו מתקציב התוכנית הממשלתית לחיזוק הצפון.

בעקבות העפלתה של קבוצת הכדורגל לליגת העל, התקבלה החלטה להרחיב ולהגדיל את תפוסתו של איצטדיון הכדורגל בעיר, כך שיוכל להתאים לסטנדרטים של ליגת העל, על פי הקריטריונים שהציבה ההתאחדות לכדורגל. משמעות הרחבת האיצטדיון היא שקבוצת הכדורגל העירונית תוכל לארח את משחקיה הביתיים בקריית שמונה, במגרש התואם את הסטנדרטים המקובלים במגרשי קבוצות ליגת העל בכל הארץ.

פרוייקט הבנייה יכלול הקמת יציע ל-3,000 צופים, זאת בנוסף ליציע הקיים המכיל 2,000 מושבים. כמו כן יתקיימו במקום עבודות פיתוח, תשתיות ובטיחות נרחבות, הקמת חדרי שופטים, הקמת עמדות טלוויזיה ועמדת פיקוח של המשטרה, ועוד. הפרוייקט מנוהל על ידי החברה למשק ולכלכלה של השלטון המקומי בע"מ בשיתוף עיריית קריית שמונה וצפוי להסתיים בחודש פברואר 2008.

התוכנית הממשלתית לחיזוק הצפון, שאישר קבינט השרים לפני כשנה, כוללת סכום של כ-2.8 מיליארד שקלים, המושקעים בעשרות פרוייקטים בחיפה והצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully