וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בינואר חן עזריאל לא יהיה בבית"ר"

אורי שלו

29.10.2007 / 14:50

דודו של השחקן המייצג אותו לא אהב את העובדה שלחלוץ לא נמצא מקום בסגל הקבוצה. קאלה : "אם אני לא מציל כדורים הורגים אותי"

למרות הניצחון אתמול על מכבי תל-אביב, יש מי בבית"ר ירושלים שנראה דווקא פחות מרוצה. הדברים מכוונים בעיקר כלפי החלוץ חן עזריאל שלא מצא את מקומו אף לו בסגל הקבוצה. דני סבן, דודו של השחקן המשמש גם כנציגו בישיבות מול ההנהלה, מלא בטענות כלפי הצוות המקצועי, והבטיח היום: "אנחנו רוצים פגישה עם הסגל המקצועי ובאופן חד משמעי אני יכול להגיד שאנחנו רוצים להוציא את חן מבית"ר כבר בינואר.

"אני רוצה להוציא את חן מבית"ר בכל מקרה", הוסיף סבן. "לא איכפת לי אם זה יהיה בהשאלה או על-ידי מכירת כרטיסו. בצוות המקצועי של בית"ר ירושלים לא דוברים אמת. אמרו לי שבונים עליו, והיינו צנועים במו"מ, אבל חן לא זוכה לדקות משחק. לא ייתכן שמתוך 540 דקות הוא ישחק 20 דקות. זה לא מקצועני ולא רציני. שום לקח באופן אישי את חן לשיחה והבהיר לו כי הוא בונה עליו, אבל במקום מי? במקום יצחקי או במקום רומולו?".

לסבן היו טענות גם לגבי העובדה שבקבוצה לא ממהרים לשחרר אותו לקבוצה אחרת, ואמר: "בבית"ר לא רוצים ששום קבוצה תהנה משירותיו של חן, אבל גם בית"ר בעצמה לא נהנית ממנו. שייתנו לו לשחק בקבוצה אחרת, כמו מאור בוזגלו וכמו אחרים. במכבי תל-אביב, שחקנים שהיו מחליפים שלו בנבחרת פותחים בהרכב, וחצי ליגה רוצה אותו".

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "לחן יש חוזה בבית"ר ירושלים והוא ייצא מבית"ר רק אם נחליט כך. בכל מקרה אנחנו מדברים רק עם חן ולא עם אף אחד מסביבו".

קאלה: לא חושב ששיחקתי רע מול קופנהאגן

למרות הניצחון אתמול, בבית"ר ירושלים יש הסכמה שהקבוצה לא שיחקה מספיק טוב. מאמן בית"ר ירושלים, יצחק שום, אמר בעקבות היכולת הבינונית: "ניסינו לחזור למשחק בכל מיני דרכים וזה לבטח לא היה המשחק הטוב ביותר שלנו. מכבי תל-אביב באו ונתנו פייט אמיתי, אך אני לא בטוח שהם יכולים לתת משחק כזה בכל שבוע. ניצחנו וזה מה שחשוב ואנחנו עומדים על מעל 90 אחוזי הצלחה. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר, ומזה אני קצת מאוכזב, לא מהתוצאה". מיכאל זנדברג הסכים עם מאמנו, ואמר: "לפעמים פס לא הולך, בעיטה לא הולכת, אבל העיקר שנלחמים. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר".

מי שהצליח לסיים אתמול 90 דקות אחרי הרבה זמן הוא עידן טל שנראה כי מתחיל לחזור לעצמו. טל אמנם לא הבריק במשחקו אבל עשה עבודה יעילה במרכז השדה ונראה כי הוא משתלב בצורת משחקה של בית"ר. האוהדים מצידם מאוד מפרגנים לשחקן ומציינים שטל נותן מאה אחוז מעצמו בכל משחק.

לטברטקו קאלה היה משחק פיקנטי במיוחד כשכזכור בשנה שעברה שיחק והצטיין במכבי תל-אביב. קאלה הזים שמועות על מתיחות בינו לבין מכבי תל-אביב ואף הגדיל כשאמר: "מכבי תל אביב חשובה לכדורגל הישראלי. הייתה לי שם תקופה יפה ואין ביני לבינם מתיחות". לשאלה מדוע לא דיבר מתחילת העונה ועד עכשיו, אמר: "נתתי לאנשים במועדון את המילה שלי שלא אדבר עד היום, והמילה שלי חשובה לי".

קאלה התייחס גם ליכולתו מתחילת העונה ולהפסד בקופנהאגן, לראשונה מאז המשחק, ואמר: "לא היה לנו צ'אנס מתחילת העונה להתחבר ולהגיע מספיק מוכנים, בטח לא כמו קופנהאגן שרצה בליגה והוכיחה שהיא קבוצה גדולה. הם מוכיחים את זה גם היום בגביע אופ"א. אני לא חושב ששיחקתי רע, זו אמנם לא הייתה אותה היכולת מהשנה הקודמת, אבל הסיבה היא שבשנה שעברה בעטו לי לשער 10-15 פעמים במשחק והייתי מציל 5-6 שערים. השנה בועטים לי לשער פעם או פעמיים. אם הצלתי יצאתי גדול ואם לא הצלתי הורגים אותי. אני מקצוען שמתכונן כראוי לכל משחק. אני תמיד אביא את היכולות ואת הריכוז לכל משחק, לא במאה אלא במאתיים אחוז. אני מעריך את האוהדים שתמכו בי ומניח שחלקם אוהבים אותי וחלקם פחות".

ביום רביעי תפגוש בית"ר ירושלים את הפועל תל-אביב למשחק גביע הטוטו, למרות שהראש של רוב השחקנים והצוות המקצועי נמצא במשחק הליגה מול מכבי חיפה בשבוע הבא. במשחק יזכו לשחק שחקנים שמקבלים פחות דקות בליגה, כמו תומר בן-יוסף ואולי אפילו חן עזריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully