וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות יוזמת "יציעי אוליגרכים" לקראת רוסיה

29.10.2007 / 14:06

המשחק בין ישראל לרוסיה מתקרב, ועימו הגיעה תכנית להפוך את יציעים 11 ו-12 באיצטדיון ר"ג לתא כבוד שבו יימכר כרטיס באלף דולר

ה-17 בנובמבר, תאריך המשחק בין רוסיה לישראל, מתקרב ובהתאחדות לכדורגל מתכננים איך להגדיל את ההכנסות מהמשחק הגורלי של הרוסים שמגיעים לארץ. הבוקר (שני) פורסם כי להתאחדות יש תכנית להפוך את יציעים 11 ו-12 באיצטדיון לתא כבוד שבו יעלה כרטיס כאלף דולר, ובכך לספק רווח משמעותי מממשחק שנראה היה לא חשוב לפני כחודש.

באמצעות מכירת 800 כרטיסים במחיר מופקע, יוכלו להינות בהתאחדות לכדורגל מרווח משמעותי שיגדיל את ההכנסות באופן ניכר. התכנית מגיעה בעקבות ציפייה כי אוליגרכים ואנשי עסקים רבים מרוסיה יפקדו את האיצטדיון ביום המשחק, ויהיו מוכנים לשלם את המחיר הגבוה תמורת כרטיס למשחק.

כידוע, על-פי מצב העניינים ב"בית הישראלי" לרוסיה יש סיכוי ממשי להעפיל לטורניר היורו הקרוב, ולשם כך היא זקוקה לניצחון חוץ. בינתיים נרשמת התעניינות רבה ובהתאחדות מספרים כי קיימת רשימת המתנה ארוכה לכרטיסים. התכנית להסב את היציעים הללו לתא כבוד אמורה לקבל אישור רשמי ביומיים הקרובים.

גיל לבנוני, דובר ההתאחדות, אישר את הדברים: "יש תכנית כזו, אבל הדברים אינם סגורים עדיין. התכנית נולדה מתוך היצע גדול ובגלל לחץ של זמן עד המשחק, דברים יצטרכו להיסגר ממש בקרוב. קיימת רשימת המתנה ארוכה של אנשים שביקשו להשיג כרטיסים, ומתוך זה נולד הצורך. אני מאמין שבמקרה והתכנית תצא אל הפועל יימכרו כל 800 הכרטיסים ליציע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully