וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "מסוגלים לרוץ לאליפות"

29.10.2007 / 11:57

ונגר מתלהב מהיכולת מול ליברפול ב-1:1 ובטוח בהתבגרותם של שחקניו הצעירים. גרנט מחמיא ללמפארד. פוייט עוזר מאמן טוטנהאם

ארסן ונגר, מאמן ארסנל, הודיע לראשונה כי קבוצתו מעוניינת בזכייה באליפות ומועמדת רצינית למרדף על התואר, זאת לאחר ה-1:1 מול ליברפול אמש (ראשון). שערו המאוחר של ססק פברגאס העניק ל-ונגר רק נקודה, אך המאמן הצרפתי מאמין כי התצוגה הוכיחה שארסנל היא מועמדת בכירה לאליפות: "יצאנו מהמבחן הראשון שלנו העונה מחוזקים. יש לנו את הכישרון לרוץ לאליפות".

"שיחקנו ללא עכבות והיינו מחוייבים לסגנון המשחק שרצינו. זה מבוסס על האיכות הטכנית והתנועה שלנו. מעבר לכך, התמודדנו עם המשחק בצורה ראויה. זה היה משחק מעולה", הוסיף ונגר, והסביר את ההבדל בין קבוצה של צעירים מחוזקת בתיירי הנרי לבין אותה קבוצה בלעדיו: "השינוי משנה שעברה הוא בהתבגרות השחקנים. יכולנו לראות סימנים לזה כבר בשנה שעברה, כשהתמודדנו כראוי במשחקים הגדולים, אבל עכשיו הגיעה הבשלות".

ונגר בטוח כי היכולת שהוצגה מול ליברפול תספיק גם לניצחון בראשון הקרוב מול מנצ'סטר יונייטד באצטדיון האמירויות. "נלך אל המשחק הזה כאל עוד מבחן גדול, אבל אחרי המשחק האחרון נתמודד מולם כחזקים הרבה יותר". חיזוק לדבריו קיבל ונגר מקפטן היריבה אמש, סטיבן ג'רארד, ששיבח את שחקנה המרשים ביותר של ארסנל וכובש השער במשחק, ססק פברגאס. "העולם הוא כמו צדפה בשבילו. הוא יכול להיות אחד הטובים בעולם, אין ספק. עד עכשיו הוא מציג יכולת פנטסטית. אם הוא ימשיך לעבוד קשה, ויהיה מסור כמו שהיה עד עכשיו, הוא יכול להשיג כל דבר".

פברגאס הגיב למופע הליטופים באחד משלו ואמר: "הייתי שמח לראות שחקן כמו ג'רארד בקבוצה שלי. לפני ארבע או חמש שנים הערצתי אותו ועכשיו יוצא לי לשחק נגדו, זה נהדר בשבילי כי הוא אחד הקשרים הטובים בעולם".

פברגאס מסכים עם מאמנו לגבי היכולת של ארסנל להתמודד על התואר העונה. "אני תמיד הייתי משוכנע ביכולת שלנו להשיג משהו השנה. אמרתי את זה לפני פתיחת העונה ועכשיו הצלחנו לשכנע אנשים נוספים. יש עוד דרך ארוכה, אבל יש לנו את הכישרון להלחם על ראשות הטבלה".

גרנט על למפארד: "הוא טוב מאי פעם"

אחרי השישייה של צ'לסי על מנצ'סטר סיטי הגיע שלב הפרגונים. המנג'ר הישראלי, אברהם גרנט, החמיא לכוכב שלו, פרנק למפארד, שכבר עכשיו ישנם דיבורים על כך שיעזוב בחודש ינואר. במידה והכחולים יקבלו הצעה מתאימה, קיימת סבירות כי השחקן יבקש לעזוב.

גרנט סירב לדון במצב של למפארד ברגע שהגיע לקבוצה כשהחליף את ז'וזה מוריניו. בינתיים סיפר הישראלי כי הוא עדיין לא חשב על השחקנים שהוא מעוניין להוסיף לסגל. למפארד עצמו סירב בזמנו לחדש את החוזה שלו בתקופת מוריניו, וכעת הסיכויים כי יעשה את הצעד הזה כאשר המאמן הפורטוגלי לא בתמונה, נמוכים עוד יותר.

"המשחק של פרנק טוב יותר מאשר בעבר, אבל הוא שחקן עם גישה מצוינת ובשלושת המשחקים האחרונים ראיתם אותו מספק בישולים פנטסטיים", החמיא גרנט לכוכב שלו שממשיך לבלוט מעל שאר חבריו. "הוא מאוד חשוב לנו. המסירה שלו הייתה מצוינת נגד הסיטי, אך גם נגד מידלסבורו ושאלקה. אנחנו מעבירים את הכדור טוב מאוד, הרבה בזכות העובדה שהוא שחקן מאוד חכם והוא משתמש בזה לבישולים טובים".

גם למפארד היה שמח מאוד מההופעה שלו ושל קבוצתו בשבת, וסיפר: "אנחנו בוערים כרגע. הראינו בדיוק למה אנחנו מסוגלים. ההופעה שלי ללא ספק מדורגת גבוה מאוד מבחינת המשחקים בקריירה שלי. אמנם החמצתי שער אבל הרגשתי מצויין עם המשחק שלי".

פוייט מונה לעוזרו של ראמוס

טוטנהאם אישרה היום (שני) כצפוי את מינוי גוסטאבו פוייט לעוזרו של מאמנה החדש, חואנדה ראמוס. פוייט מגיע מעמדת העוזר של דניס ווייז בלידס, לאחר סיכום שנעשה בין הקבוצות בסוף השבוע האחרון. האורוגוואי בן ה-39 יעבוד לצידו של מרקוס אלבארז, שעבד עם ראמוס בסביליה. פוייט שיחק בווייט הארט ליין בין השנים 2001 ל- 2004.

כאמור, חואנדה ראמוס הגיע לטוטנהאם במקומו של מרטין יול, שבתקופתו העונה הידרדר המועדון אל מתחת לקו האדום כשהוא משיג שבע נקודות מתוך 11 משחקים עם בסך הכל ניצחון אחד. לאחר תקופה ארוכה של שמועות, פוטר בשבוע שעבר המאמן ההולנדי ובמקומו הגיע מאמנה המצליח של סביליה, שמתכוננת אגב להגיש תביעה בסך מיליון פאונד על המועדון האנגלי בטענה כי פנה באופן בלתי חוקי למאמנה.

עוד היום מפרסם "הדיילי מירור" האנגלי כי ראמוס, שנושא בתפקיד המאמן רק מספר ימים, כבר מתכנן מסע רכש שבמרכזו יעמדו מספר שחקנים מהאקסית, סביליה. הראשון ברשימה של המאמן צפוי להיות אנדרס פאלופ, שוער קבוצתו הקודמת של ראמוס. "תביא לי את פאלופ בינואר", צוטט ראמוס אומר לדניאל לוי, נשיא הספרס, בתקשורת האנגלית.

אם יגיע, יחליף פאלופ את אחד מהשוערים המושמצים באנגליה בתקופה האחרונה, פול רובינסון. שוערה הראשון של נבחרת אנגליה, זכה לקיטונות של בוז על יכולותו במשחקי טוטנהאם ובמיוחד בנבחרת הלאומית וכנראה שבקרוב יצטרך לשלם את המחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully