וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדידתה של בני סכנין

יצחק סולומון

29.10.2007 / 8:47

הקבוצה הקימה מגרשי אימונים בעלות מאות אלפי שקלים, אך יוצאת להתאמן בירכא. האוהדים מתגעגעים: "אנחנו רוצים להרגיש אותם"

אוהדים רבים של קבוצת בני סכנין ממורמרים על החלטת ההנהלה להתאמן במגרש בכפר ירכא, המרוחק כשעה נסיעה ולא במגרש האימונים בסכנין, שעלות הקמתו הסתכמה במאות אלפי שקלים. "כל הזמן אמרו שאין תנאים בסכנין. עכשיו כשיש מגרש אימונים טוב, הם רצים להתאמן בירכא", אומרים אוהדים, שאומרים כי הם רוצים להיות קרובים לאליליהם גם באימונים, במיוחד עכשיו, כאשר קבוצתם העפילה למקום השלישי בטבלה והיא נושמת אוויר פסגות. "אנחנו רוצים להרגיש אותם", אומרים האוהדים. יצוין כי במגרש האימונים בסכנין, הסמוך לאצטדיון דוחא, יש דשא סינתטי.

בקבוצה אומרים כי ההחלטה להתאמן בסכנין נובעת בעיקר מהרצון להרחיק את השחקנים מהאוהדים החמים. "בירכא האוהדים לא מגיעים, יש כאן שקט תעשייתי, שמאפשר לנו להתרכז בעבודה נטו", מסבירים בקבוצה.

יושב הראש, מאזן גנאים, מסביר: "במגרש האימונים שלנו יש דשא סינתטי ואנחנו משחקים על דשא רגיל. לא מתאים שנתאמן על סינתטי ובשבת נשחק על דשא רגיל. זה לא מקצועי ולא מתאים. על המגרש הראשי אי אפשר להתאמן בשוטף כי ייגרם לו נזק".

בעתיד הלא רחוק יוכלו אנשי סכנין להסתייע בשכנים מהמועצה האזורית משגב, שעמלים בימים אלה על הקמת אצטדיון כדורגל מפואר בתחומי המועצה. המגרש, על פי התכנון, ישתרע על פני 40 דונם ויכלול מסלולי ריצה ומתקנים לאתלטיקה. עלות הפרויקט לפי התכנון תעמוד על כ- 2.5 מליון דולר. השבוע התקבלה תרומה על סך 250 אלף דולר מקרן מאירהוף מבולטימור, ארצות הברית.

לדברי שלומי טחן, מנהל מחלקת הספורט במרכז הקהילתי משגב, "מדובר במתקן מתקדם, שיאפשר קיום תחרויות ברמה האזורית, הלאומית והבין-לאומית. האצטדיון יוכל לשמש בית לאגודות ספורט מכל המגזרים באזור ואף יאפשר אירוח מחנות אימונים לקבוצות מהארץ ולמשוך קבוצות מחו"ל, שיוכלו להתאמן במזג אויר גלילי נוח כאשר התנאים האקלימיים אצלם אינם מאפשרים זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully