וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: בוסטון זכתה בוורלד סירייס

29.10.2007 / 6:07

ניצחה את המשחק הרביעי בסדרה מול קולורדו - 3:4, וטאטאה את הרוקיז 0:4. מייק לואל MVP. ג’ייסון וריטק: ”נחגוג עם אומת הרד סוקס”

קולורדו רוקיז - בוסטון רד סוקס 4:3

בוסטון ניצחה 0:4 בסדרה וזכתה בוורלד סירייס

מגיש מנצח: ג'ון לסטר
מגיש מפסיד: ארון קוק
שמירה: ג'ונתן פפלבון

ג'ונת'ן פפלבון הגיש את הכדור האחרון במהירות האור. סת' סמית', שחקן מחליף שלא זוכה ליותר מדי הזדמנויות, החמיץ את הכדור. זה היה הסוף - בפעם השניה בארבע שנים, בוסטון רד סוקס זוכה בוורלד סירייס.

זה לא היה קל, והסוויפ הזה כמעט שברח מהידיים. הידקי אוקג'ימה נתן לייזר באינינג השמיני לגארט אטקינס, וכך פתאום הפך לו יתרון של 1:4 ל-3:4, הפרש של ריצה אחת. אבל אז נכנס פפלבון וסגר את הדלת עם חמישה אאוטים. זו הייתה העקשנות של הרד סוקס שהחזירה אותה מפיגור 3:1 בסדרה עם קליבלנד לניצחון, אלה היו המשמעת והרצון על הצלחת, זו הייתה ההגנה המעולה וזה היה מאמץ של קבוצה עם רכש יקר לצד שחקנים שהגיעו מחוות הגידול. בוסטון זכתה באליפות לא רק לשנה הזו, אולי גם לשנים הבאות.

ג'ון לסטר, שבעונה שעברה חלה בסרטן בבלוטות הלימפה, עלה להגיש על הגבעה. הרד סוקס ציפו מלסטר להחזיק אותם במשחק, והוא עשה הרבה יותר מכך. לסטר הגיש חמישה אינינגים ושני שליש, שבהם השתיק את מחבטי הרוקיז. הוא נהנה מיתרון 0:2, בטרם פינה את מקומו למני דלקארמן. מייק לואל, ה-MVP של הסדרה, חבט להומראן באינינג השביעי וקבע 0:3, לפני שדלקארמן הסגיר הומראן לבראדלי הופ - 1:3. בובי קלטי המחליף קבע 1:4 בהומראן משלו על בריאן פואנטס, ואז הגיעה הדרמה של האינינגים האחרונים. הידקי אוקג'ימה נתן הומר בן שתי ריצות לגארט אטקינס - 3:4 ופפלבון החליפו כדי לסגור את האינינג השמיני. בתשיעי ירה מאט קרול כדור שאיים להפוך לדאבל ואולי אפילו לטריפל, אבל ג'ייקובי אלסבורי המצוין קלט, פפלבון פסל בסטרייקאאוט את סת' סמית' ונתן את האות לחגיגות. יהיה שמח בימים הקרובים בצ'רלס ריבר.

"הצלחנו לעבוד על הדברים הקטנים"

ג'ייסון וריטק, קפטן הרד סוקס, אמר אחרי המשחק: "עבדנו מאוד קשה בכל הדרגים, ובנינו קבוצה טובה מאוד. היינו צריכים לעבוד על הדברים הקטנים, והצלחנו לעשות את זה. אני רוצה להודות לכל אנשי אומת הרד סוקס, שהפכו את פנוויי פארק למקום מיוחד לשחק בו". וריטק נשאל על הופעתו של לסטר: "הוא היה מדהים, הוא הגיש את ההגשות שהיה צריך והוא חלק גדול מאוד מהקבוצה שלנו".

פפלבון, שסגר את שלושת המשחקים האחרונים בסדרה, אמר: "פחדתי מהכדור של קרול, אבל כשג'ייקובי תפס אותו הוקל לי. הרוקיז עשו את כל מה שיכלו כדי להישאר במשחק, אבל אנחנו התעקשנו יותר, זה היה מאמץ קבוצתי אדיר. כשפיגרנו מול קליבלנד הייתה לנו שיחת קבוצה, וזו הייתה נקודת המפנה שלנו".

לואל, שזכה בתואר ה-MVP, אמר: "זו הרגשה מדהימה, הרגשה נפלאה. זה שונה מהזכיה שלי עם המארלינס, כי שם אף אחד לא ציפה מאיתנו לזכות וכאן כולם חשבו שננצח. זה לא משנה, בכל קנה מידה זה כיף". על עתידו אמר לואל: "אני לא יודע מה אעשה עכשיו כשחקן חופשי, אבל כרגע אני מרוכז בלחגוג".

באד זליג, קומישינר הליגה, בירך את האלופים: "אחרי המתנה של 86 שנים הקבוצה זכתה שוב בפעם השניה בארבע שנים. זו הייתה עונה מדהימה עבורה והתואר מגיע לבוסטון".

המאמן טרי פרנקונה הגיע לבוסטון ב-2004, וכבר בשנתו הראשונה סיים בצורת בת 86 שנה. לאחר האליפות השניה הוא סיכם: "אני גאה בארגון שלנו, וזה זמן שבו אני רוצה לשבת בכסא וליהנות מההישג. לא יכולתי לנשום באינינג האחרון, ורק אחר כך הבנתי את גודל ההישג. נחזור הביתה מחר ונחגוג עם האוהדים. זו תהיה חגיגה מופלאה והרבה יותר שמחה מאשר כאן".

סיכום וניתוח הסדרה - במהלך הימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully