וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסלנית הפועל ת"א אימנה את קבוצת הגברים

29.10.2007 / 0:09

שירה העליון, שחקנית הפועל ת"א נשים, נקראה ע"י שאול אייזנברג להחליף את אילן קובלסקי המתפטר, וניצחה. "קורץ לי להמשיך"

אם חשבתם שכבר ראיתם הכל מקבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב, שימו לב לסיפור הבא. האימפריה המתרסקת שיחקה הערב (ראשון) במסגרת המחזור הרביעי בליגה הארצית בראש העין, כשאת הקבוצה מדריכה שחקנית קבוצת הנשים של המועדון, שירה העליון.

האדומים, שהובסו בשלושת משחקי הליגה הראשונים ונמצאים בדרך לליגה א', איבדו את מאמנם בפתיחת העונה אילן קובלסקי שהתפטר, והעליון, קפטנית קבוצת הנשים ומאמנת קבוצת נערות ברמת השרון, קיבלה קריאה משאול אייזנברג לבוא ולעמוד על הקווים, והתייצבה.

העליון, שהובילה את הפועל לניצחון 74:80 במשחק, סיפרה לאתר "ספסל": "רציתי לעשות מחווה לשאול אייזנברג. אמרתי לשחקנים 'אותי זה לא מעניין שאתם גברים ואתכם לא צריך לעניין שאני אישה, אני יותר מבוגרת מכם ויש לי יותר ניסיון'. תוכנית המשחק שלי הייתה לעשות בלגאן ולשמור חזק, פיגרנו בשתיים הפרש במחצית, ברבע השלישי הם ברחו ל-17 הפרש וברבע האחרון עשינו קאמבק הירואי", המשיכה העליון.

ומה הלאה? "ההנהלה הודיעה לי שהיא רוצה שאני אמשיך. עשיתי משהו שאף אישה עוד לא עשתה, לאמן גברים בוגרים לכל דבר, זה דבר גדול למאמנות הנשים. אני מאד עסוקה, אין לי יום ואין לי לילה ואני עדיין שחקנית בעצמי. זה קורץ לי להמשיך כי זה אתגר גדול, זו קבוצה צעירה עם פוטנציאל ותמיד רציתי לאמן גברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully