וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליחות הקטלנית של ה-NFL

29.10.2007 / 2:02

המשחק המיסיונרי של ה-NFL בלונדון איכזב. את הג'איינטס, שניצחו את מיאמי 10:13, זה לא עניין. אינדיאנפוליס וניו אינגלנד בלתי מנוצחות

על הרבה דברים חשבו האמריקאים כשהעבירו את משחק ה-NFL הראשון אי פעם לאירופה. על הרבה - מלבד על כר הדשא בוומבלי, שבערך אחרי רבע אחד כבר נראה כמו עיסה דביקה. זה לא הפריע לניו יורק ג'איינטס לקצור ניצחון שישי ברציפות, 10:13 על מיאמי. הדולפינס נוצחו בפעם השמינית העונה בשמונה משחקים וממשיכים לשקוע.

פייטון מאנינג עבר את ג'וני יונייטס ברשימת מוסרי הטאצ'דאונים בתולדות הקולטס (יונייטס עשה זאת כשהקבוצה שיחקה בבולטימור), וגם השלים ניצחון על כל 31 קבוצות ה-NFL ב-7:31 של אינדיאנפוליס בקרוליינה. טנסי שוב לא הראתה התקפה תחת וינס יאנג, אבל גברה על אוקלנד החלשה 9:13. פיטסבורג הגיעה לסינסינטי והשביתה את הבנגאלס הנוראיים 13:24.

בריילון אדוארדס, התופס של קליבלנד, אולי לא יהיה MVP, אבל הוא נותן חתיכת עונה, וניצח במו ידיו את סט. לואיס 20:27. הראמס, כמו מיאמי, עדיין לא ניצחו העונה. פילדלפיה הצולעת יצאה מהמטרודום של מיניאפוליס עם ניצחון 16:23 על הוייקינגס, ודטרויט, אוי דטרויט - הראתה שהיא רצינית מתמיד עם 7:16 בשיקגו.

שבוע לפני המפגש עם מאנינג והקולטס, עקב טום בריידי אחרי עמיתו, כשהכניע את וושינגטון 7:52, וניו אינגלנד תגיע לאינדיאנפוליס כשלשתי הקבוצות מאזן נקי מהפסדים. הג'טס המזעזעים הפסידו לבפאלו 13:3 ולסן דייגו הספיקה מחצית אחת קטלנית כדי לשרוף יוסטון 10:35. ניו אורלינס חיה ובועטת בתמונת ה-NFC דרום לאחר ניצחון שלישי ברציפות, 10:31 בסן פרנסיסקו, וג'קסונוויל שבה למסלול הניצחונות אחרי 23:24 בטמפה ביי.

הדשא של השכן עלוב יותר

מיאמי (8:0) - ניו יורק ג'איינטס (2:6) 13:10

אז זה היה המשחק ההיסטורי ששנה חיכינו לו (טוב, לא בדיוק חיכינו למשחק הזה, אבל וומבלי וכל זה)? מפגן עלוב על כר דשא שלא היה ראוי למשחק פוטבול ואם לא די בכך גם גשם שהשחית אותו, היו מנת חלקם של 90 אלף צופים בוומבלי. אבל מה שהיה הכי גרוע הוא שאחת המשתתפות, מיאמי דולפינס, פשוט לא ראויה כרגע להיקרא "קבוצת NFL", והתאימה את עצמה לרוח ה-NFL אירופה המנוחה.

הג'איינטס, מבחינתם, עשו את המוטל עליהם. למרות משחק איום ונורא של איליי מאנינג, עם 59 יארד ב-8 מ-22 נסיונות למסירה. אבל למזלה של ניו יורק היה לה את ברנדון ג'ייקובס, עם שיא קריירה של 131 יארדים ב-23 נשיאות, וגם את... מאנינג עצמו, שהגיח ל-10 יארד לטאצ'דאון היחיד של הג'איינטס במשחק. טד גין ג'וניור רשם טאץ' בכורה בליגה, מה שרק עזר לצמק לקראת הסיום.


טנסי (2:5) - אוקלנד (5:2) 9:13

הדבר היחיד שניתן להגיד לזכות הטייטאנס הוא שהם לפחות מוצאים דרכים לנצח. בשבוע שעבר הם עשו זאת בשוטאאוט ביוסטון, הפעם בניצחון די מחריד, כשהמשותף בשני המקרים הוא הרגל האמינה של רוב בירונאס. וינס יאנג פשוט מחריד, מזעזע, איום ונורא, זוועה (טוב, אין זמן, חייבים לחתוך). האיש לא מסוגל למסור וסיים עם 6 מ-14 ל-42 יארד עלובים. רק שלא יתחיל לרצוח לנו כלבים, כי חוץ מזה הוא ממש דומה למקור. לנדייל וייט, לעומת זאת, עשה את העבודה בטנסי עם 133 יארד, אבל את הטאצ'דאון רשם כריס הנרי בריצה. 167 יארד ואיבוד לדאנטה קולפפר באוקלנד.


סט. לואיס (8:0) - קליבלנד (3:4) 27:20

רומיאו קרנל יכול לנוח על זרי הדפנה. לא רק שהבראונס חושבים גבוה, הערך המוסף בקליבלנד הוא שבריידי קווין מקבל עוד זמן לימוד על הספסל. דרק אנדרסון המצוין הוביל את הבראונס מפיגור 14:0 לניצחון, כשבהגנה מחסל לי בודן את סיכויי הראמס עם חטיפה למארק בולג'ר, 37 שניות לסיום, ובהתקפה ממשיך בריילון אדוארדס האדיר לעבוד יד ביד עם אנדרסון. הקוורטרבק זרק ל-248 יארד ושלושה טאצ'דאונים, שניים מהם לתופס המאוד אמין שלו, שגם סיים עם 117 יארד. סטיבן ג'קסון חזר לראמס וסיים עם 41 יארד וטאצ'דאון, טורי הולט סגר 110 יארד וטאץ' משלו, ושניהם לא יכלו למנוע הפסד שמיני מהראמס, בעונה עגומה במיוחד.

יותר טוב מג'וני

קרוליינה (3:4) - אינדיאנפוליס (0:7) 31:7

זה לא היה משחק שהחל טוב למאנינג ושות', אבל יותר מדי טעויות מנטאליות (כמה אופייני לפנתרים) נתנו לו את ההזדמנות לעקוץ. ולמאנינג לא נותנים הזדמנות לעקוץ. הקוורטרבק המפלצתי מסר לשני טאצ'דאונים, מה שהספיק לו כדי לעבור את ג'וני יונייטס האגדי (שרוחו הנעימה שורה על המדור הזה גם לאחר מותו), עם 288 טאצ'דאונים בכהונתו במועדון (ליונייטס היו 287). 100 יארד ושני טאצ'דאונים לג'וזף אדאי שחזר לעצמו, ויני טסטאוורדי פתח בחוסר יעילות והוחלף על ידי דייויד קאר בקרוליינה.


מינסוטה (5:2) - פילדלפיה (4:3) 23:16

איכסה פילדלפיה, ועוד יותר איכסה מינסוטה. אנדי ריד שמר על המעמד שלו, למרות עוד משחק לא מזהיר של הנשרים. דונובן מקנאב מסר ל-333 יארד וטאצ'דאון לבריאן ווסטברוק, כשאת הנתח הגדול באוויר מקבל רג'י בראון (סופסוף התעוררת?) עם 105 יארד. ברוקס בולינג'ר וקלי הולקומב לא עשו הרבה בוייקינגס, שחסרו את הקוורטרבק הפותח טרוואריס ג'קסון. 46 יארד ריצה וטאצ'דאון גם על הקרקע לווסטברוק.


סינסינטי (5:2) - פיטסבורג (2:5) 24:13

הגיע הזמן שהחבר'ה המגעילים מסינסי יגידו שלום לסיכויי הפלייאוף שלהם. זה עדיין לא קרה, אבל זה אמור לקרות בשבועות הקרובים. הקבוצה הזו מסוכסכת עם עצמה, ואם לא די בכך גם פגשה את היריבה שרודה בה בכל הזדמנות. בן רות'לסברגר העלה את מאזנו במדינת הולדתו, אוהיו, ל-0:9, חמישה מהניצחונות הללו היו על הבנגאלס. ווילי פארקר הפטיש שוב נתן תוצרת רגילה של 126 יארד וטאצ'דאון, הגנת הסטילרס עשתה, כרגיל, את העבודה וסגרה את הריצה של הטיגריסים על 91 יארד.


שיקגו (5:3) - דטרויט (2:5) 16:7

הברס בועטים בדלי פעם אחר פעם, אבל אין בכך כדי לגרוע ולו קורטוב מהעבודה שרוד מארינלי עושה עם הליונס (יאללה, אתם שם למטה - ליונס, טייגרס, מה זה כבר משנה?). האריות טרפו ארבעה כדורים אוויריים של בריאן גריסי, שאחרי קאמבק מצוין בשבוע שעבר בפילדלפיה חזר לסורו. ג'ון קיטנה היה יעיל באוויר עם 24 מ-35 ל-268 יארד בלי איבודים וקווין ג'ונס עשה מה שמצפים ממנו לעשות, עם 105 יארד וטאצ'דאון. סדריק בנסון עשה 50 יארד על הקרקע, והטרייד עם הג'טס על תומאס ג'ונס מתחיל להיראות כבכיה לדורות בעיר הרוחות. דטרויט על מאזן 2:5 לראשונה משנת 2000.

בליצי'ק שם קצוץ

ניו אינגלנד (0:8) - וושינגטון (3:4) 7:52

המהלך המשמעותי במשחק התרחש דווקא כשהוא היה גמור. במצב של 0:38 החליט ביל בליצ'יק לענות בדרכו שלו לכל אלה שהאשימו אותו ב"העמסת נקודות". הוא פשוט החליט... להעמיס עוד נקודות, מה שהוביל לשני טאצ'דאונים נוספים של ניו אינגלנד וליתרון 0:52. מה אתם חושבים על זה? בשביל זה יש סקר. בכל מקרה, טום בריידי רשם חמישה טאצ'דאונים, שלושה מהם במסירה, מה שהוביל אותו ל-30 אוויריים העונה, שבוע לפני המפגש עם הקולטס. משחק מפלצתי למייק ורייבל עם 11 תיקולים, שני אסיסטים, שלוש הפלות קוורטרבק, שלוש השמטות כפויות ו... טאצ'דאון התקפי.


סן דייגו (3:4) - יוסטון (5:3) 10:35

תחת השראת הפטריוטיזם שהציף את דרום קליפורניה לאור השריפות האחרונות ועם ארנולד שוורצנגר ביציע, גימדו הצ'ארג'רס את הטקסאנס ושפכו את כל 35 נקודותיהם במחצית הראשונה. כריס צ'יימברס רשם את הטאצ'דאון הראשון שלנו במדי סן דייגו, אבל עם כל הכבוד לתופס המוכשר, המשחק הזה היה שייך לשניים: אנטוניו גייטס, עם שתי תפיסות לטאצ'דאון, ואנטוניו קרומארטי, מגן הפינה שהרים מהרצפה כדור באנדזון, חטף אחד ל-70 יארד וסיים עם שני טאצ'דאונים הגנתיים. 90 יארד ריצה בלבד ללדניאן טומלינסון, ארבעה איבודים שהתחלקו בצורה מאוזנת בין מאט שאוב לסייג' רוזנפלס ביוסטון.


ניו יורק ג'טס (7:1) - בפאלו (4:3) 13:3

הג'טס הם פשוט קבוצה איומה ונוראית. לבפאלו יש צרות משלה, אבל היא לפחות משחקת כמו קבוצת פוטבול. ג'יי פי לוסמן, שרק לאחרונה איבד את מקומו לטרנט אדוארדס, נכנס כמחליף במקום האחרון, שנפצע ברבע השלישי (פגיעה בשורש כף היד), וירה גזונגה ללי אוונס, שלקח את הכדור ל-85 יארד לאנדזון וסגר את המשחק. 106 יארד לצ'אד פנינגטון המזעזע, כשמחליפו, קלן קלמנס, זרק רק 12 פעם והספיק להיחטף פעמיים.


סן פרנסיסקו (5:2) - ניו אורלינס (4:3) 31:10

רק קבוצה אחת, סן דייגו של 1992, הצליחה לחזור מפתיחה של 4:0 ולהגיע לפלייאוף. כפי שזה נראה כרגע, עם הצפיפות של ה-NFC דרום, לסיינטס יש סיכוי לא רע לעשות זאת בעצמם. שילוב מצויין בין דרו בריס למארקז קולסטון, צמד שעבד היטב בשנה שעברה, הניב 336 יארדים לקוורטרבק ושלושער, כשקולסטון גם רושם 85 יארד, שני לדייויד פאטן (105). 113 יארדים כוללים לרג'י בוש. אלכס סמית', שחזר לשחק בניינרס, סיים עם 190 יארד וטאצ'דאון.


טמפה ביי (4:4) - ג'קסונוויל (2:5) 24:23

הג'אגוארס יודעים שאת הקולטס הם לא ישיגו, ולכן הם משפרים עמדות בקרב על הויילד קארד. זה עבד יופי בריימונד ג'יימס, כשקווין גריי, בפתיחה הראשונה שלו בקריירה (7 מ-16 ל-100 יארד), מוסר לטאצ'דאון למאט ג'ונס 11 דקות לסיום, ממנו לא הצליחו הבאקנירס לחזור. הטאצ'דאון מחק יתרון 17:23, עליו עמלו הבאקנירס במשך מחצית שלמה, כשג'ואי גאלוויי רושם משחק טוב של 115 יארד וטאצ'דאון ואפילו מייקל בנט מבקיע פעם אחת. אבל שלושה איבודים אוויריים של ג'ף גארסיה עשו את ההבדל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully