וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לקרע במיניסקוס אצל שכטר

אריק רחמיאן

28.10.2007 / 22:04

חלוץ מכבי נתניה שנפצע מול חיפה יעבור בדיקה, שלאחריה יתברר אם יאלץ לעבור ניתוח. בקבוצה ממתינים עם הארכת חוזהו של עטר

אל אמייה טאגה הפצוע הצטרף היום (ראשון) החלוץ איתי שכטר שנפגע אמש בברכו. לשכטר קיים חשש גדול לקרע חלקי במיניסקוס. שכטר הסובל מנפיחות בברך נשלח היום לבדיקה בבית החולים "מאיר" בכפר-סבא אצל דוקטור דוד מורגנשטיין, אורטופד מומחה, שעל-פי ממצאיו קיים חשש לקרע במיניסקוס.

שכטר נצטווה למנוחה מוחלטת של עשרה ימים, שבמהלכן יעבור בדיקת MRI כדי לקבוע בוודאות את חומרת הפציעה והאם יזדקק לניתוח אורתוסקופיה. על פי כל התחזיות נראה ששכטר יחמיץ את המשחק מול עירוני קרית שמונה בחוץ ובבית מול הפועל כפר-סבא בעוד שבועיים.

הבלם גולן חרמון חתם היום על חוזה לעונה הבאה בנתניה עם אופציה של מכבי נתניה לעונה נוספת. כזכור נקרא השחקן בשבוע שעבר למשרדי המועדון, שם הוצעה לו האפשרות להאריך את חוזהו והיום כאמור חתם סופית על החוזה.

בינתיים ממתינים עם החוזה החדש של עטר

בנתניה מרוצים מעבודתו של עטר, אולם בשיחות פנימיות בין ראשי המועדון הוחלט להמתין מעט עם הארכת חוזהו. על פי גורם בכיר בנתניה, הסיבה לכך היא הניסיון הכושל מתחילת העונה הקודמת: "הקבוצה ניצחה את חיפה ובית"ר והבטחנו לאלי גוטמן הארכת חוזה. זה השפיע לא טוב על הקבוצה". למרות העמימות אצל סגנית האלופה, אפשר להבין מדבריו של אותו גורם לאן מנשבות הרוחות: " אין ספק שעטר בנה השנה קבוצה טובה יותר, עם עומק ויציבות. יש לו חלק נכבד בהצלחה של הקבוצה".

וחזרה למשחק אמש. "בחיפה לא ספרו אותנו וכבר חשבו על בית"ר. זה נתן לנו מוטיבציה מיוחדת לנצח", אמר שחקן בכיר בקבוצה שהוסיף: "באותה מידה גם יצחק שום לא ממש סופר אותנו. נקווה שהמשחק יסתיים בתוצאה דומה". השוער לירן שטראובר שנראה מדוכדך, עקב השער האומלל שספג, קיבל עידוד רב מחבריו במהלך הפסקה. בתום המשחק אמר דדי בן דיין: "כולנו יודעים מי זה שטראובר ולא צריך לדבר על זה. לירן חייב לנו גול והוא יחזיר לנו בגדול".

בצוות המקצועי הביעו סיפוק גדול מהשתלבותו במשחק של סבסטיאן רוזנטל. גורמים בקבוצה ציינו לטובה את יכולתו וקור רוחו. אגב, ג'ורג' בה, החלוץ שהוכשל ברחבה, רצה לבעוט את הפנדל אולם עטר בחר ברוזנטל. השחקנים ערכו היום אימון שחרור כהכנה לקראת משחק גביע הטוטו ביום שלישי (17:00) מול מכבי חיפה בקופסא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully