וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט יעביר קורס למאמני הצפון

יצחק סולומון

28.10.2007 / 20:27

מאמן צ'לסי יהיה אחד המרצים בבית הספר להכשרת מאמנים ברמת הגולן. המנהל, תמיר לוי: "נכין תוכנית אטרקטיבית מאוד"

מנג'ר קבוצת צ'לסי האנגלית, אברהם גרנט, שאמור להגיע לארץ להשתלמות מאמנים בדרך לקבלת תעודת ה"פרו", שתאפשר לו לאמן בעונה הבאה באנגליה, יהיה אחד המרצים בבית הספר להכשרת מדריכים של מכללת אוהלו ברמת הגולן. בית הספר מוסמך להעניק לבוגרים תעודת "מאמן", תעודה המקנה גושפנקא מקצועית לאימון ברמות הגבוהות ביותר.

עד מתן האישור, נאלצו מי שביקשו לרכוש תעודה יוקרתית כזאת לנסוע למכללות במרכז הארץ. גרנט, שגם בעונה שעברה הרצה בקורס, לצידם של גיורא שפיגל, זאב זלצר, אלי גוטמן ואחרים, הבטיח שלמרות לוח הזמנים הצפוף שלו, ימצא גם השנה זמן להעביר הרצאה בצפון.

בצפון ניתן היה להשיג רק תעודת "מדריך", שפותחת אמנם לא מעט דלתות, אך איננה מספיקה למי ששואף להתמקצע ולעבוד בליגות הבכירות. מנהל בית הספר להכשרת מדריכים באוהלו, תמיר לוי, פעל על מנת להשיג את האישור אשר יחסוך לסטודנטים שלו את הצורך לנסוע רחוק.

לוי: "מלמדים אצלנו המרצים הבכירים ביותר, לפי תוכנית לימודים מתקדמת ומקצועית. הצגתי למינהל הספורט את העשייה שלנו, והדברים לא נפלו על אוזניים ערלות. נכין תוכנית אטרקטיבית מאוד, עם מרצים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם. מבחינתי בית הספר הוא לא רק עסק, אלא אני רואה בפעילותו שליחות חשובה לצמצום הפערים של הצפון מהמרכז".

אגב, על מסיימי הקורס האחרון נמנו שחקני עירוני קרית שמונה, עבאס סוואן וסאלח חסארמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully