וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן דואגת לשמור על המתח בגרמניה

28.10.2007 / 20:08

המועמדת הבכירה לזכות באליפות גרמניה נעצרה היום, אחרי שדורטמונד כפתה תיקו ללא שערים. בצרפת ליון ניצחה את פ.ס.ז 2:3

המועמדת הבכירה לזכות באליפות, באיירן מינכן, נעצרה הערב (ראשון) אחרי רצף של חמישה ניצחונות כאשר בורוסיה דורטמונד כפתה עליה תיקו 0:0. אחרי התיקו 1:1 אתמול בין שאלקה לורדר ברמן, היו יכולים הבווארים לברוח לליגה ולהגדיל את הפער מהמקום השני לשמונה נקודות, אך דורטמונד כאמור, הצילה את הליגה.

באיירן, שתארח במחזור הבא את איינטרכט פרנקפורט, הגיעה להזדמנות הטובה ביותר שלה בדקה ה-37 כשמרטין דמיקליס שלח בעיטה חזקה מ-35 מטר שנעצרה רק בקורה, מירוסלב קלוזה השתלט על הכדור, אך גם הוא נעצר בקורה.

מאמן באיירן, אוטמר היצפלד, אמר בסיום המשחק: "נקודה ממסע לדורטמונד זה אף פעם לא רע. היינו מאוד עייפים אחרי המשחק בבלגרד והשחקנים היו ב-70 אחוז מהיכולת".

מי שניצלה את המעידה של באיירן היא המבורג, שניצחה 0:1 בחוץ את דואיסבורג, עלתה למקום השני ורחוקה רק ארבע נקודות מבאיירן. וינסנט קומפני, שכבש גם את שער הניצחון מול בראן הנורבגית ביום חמישי בגביע אופ"א, היה שוב האיש הנכון בזמן הנכון, כשכבש את השער החשוב בדקה ה-37. במחזור הבא מחכה להמבורג משחק לא קל בבית מול הרטה ברלין, שלאחריו היא יכולה לעשות צעד נוסף בדרך לאיום על הבווארים.

עוד ניצחון לליון בצרפת

אלופת צרפת בשש השנים האחרונות, ליון, השיגה ניצחון חוץ הערב 2:3 על פריז סן ז'רמן בחוץ ובכך התרחקה מיריבותיה לצמרת, נאנסי (שחסרה משחק) וראן.

חאתם בן ארפה כבש צמד מהיר תוך דקותיים (40, 42), אך סלבר אנדרסון השאיר את האלופה בעשרה שחקנים כשהורחק עם פתיחת המחצית השנייה. פדרו פאולטה החזיר את הפריזאים למשחק עם שער מצמק חצי שעה לסיום, אך סידני גובו סגר את הסיפור בדקה ה-84. פאולטה עוד צימק, אך ללא הועיל.

היריבה לצמרת, ראן, ניצחה אף היא 1:2 את לאנס בחוץ. סילביין וויטלורד כבש ראשון בדקה ה-56 את היתרון לראן, אך אוליבייר מונטרוביו הישווה. ג'רום לרוי כבש את שער הניצחון רבע שעה לסיום המשחק והותיר את לאנס במקום האחד לפני אחרון.

במשחק נוסף נפרדו לה מאן וטולוז בתיקו 1:1. סטפן ססגנון העלה את לה מאן ליתרון בדקה ה-60, אך ניקולאס דיאז הישווה עשר דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully