וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אוואט לא עצר את התקפת המשולש של ריאל

28.10.2007 / 20:33

אלופת ספרד פיגרה אך השיגה ניצחון 1:3. בארסה חגגה עם 0:2 בבית, סביליה התפרקה עם 0:3 על ולנסיה, ויאריאל הובסה ע"י סראגוסה

המחזור התשיעי בליגה הספרדית המסקרנת הושלם היום (ראשון), אחרי שנפתח אמש עם שני משחקים. במשחק המרכזי של המחזור פגשה ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו את דודו אוואט ולה קורוניה. זה היה משחק מספר 125 לשוער הישראלי והוא שבר את שיא ההופעות של שחקן ישראלי בספרד, שהיה שייך עד כה לחיים רביבו, שלבש את מדי סלטה ויגו. בסיום המשחק ירדה ריאל עם עוד שלוש נקודות, אחרי 1:3 לא קל.

גם ברצלונה תיקנה את הרושם מהשבוע שעבר עם ההפסד לוויאריאל, והערב הסתפקה ב-0:2 על העולה החדשה, אלמריה, כשתיירי הנרי וליאונל מסי אחראים על השערים. סביליה עם מאמן חדש על הקווים סיבכה את ולנסיה כשהביסה אותה 0:3. סראגוסה אירחה את ויאריאל וקרעה אותה 1:4. אתלטיקו מדריד יצאה למשחק נגד לבנטה, נועלת הטבלה, וחזרה עם 0:1 קטן, אבל חשוב. סנטאנדר ניצחה את חטאפה, 0:2. ויאדוליד ואוסאסונה סיימו בתיקו 2:2, מורסיה ניצחה את רקאטיבו הואלבה 0:1.

ריאל מדריד - לה קורוניה 1:3

אלופת ספרד אולי לא נותנת מספיק נחת לאוהדיה, אבל חוויה לאוהדי כדורגל נייטרלים נותנת גם נותנת. הבלנקוס פגשו את דודו אוואט, בהופעתו ה-125 בספרד, ששבר את השיא הקודם של חיים רביבו במדי סלטה ויגו, ולה קורוניה. לא חלפו 60 שניות מן השריקה ותאחדה הבקיע עבור האורחים מגאליסיה. שש דקות אחר כך קיבלה ריאל פנדל. רוד ואן ניסטלרוי, שהחטיא נגד אולימפיאקוס באמצע השבוע שעבר בליגת האלופות, לקח על עצמו את האחריות והשווה עבור הבלנקוס.

ריאל המשיכה בניסיונותיה להבקיע את שערו של אוואט, זה הלך קשה, אבל ריאל, כמו במחזורים האחרונים בעונה שעברה וגם העונה סוחטת את לבבות אוהדיה עד הסיום ואז משמחת אותם. ראול כבש בדקה ה-78. רוביניו, שנמצא בכושר מצוין, חתם את התוצאה בדקה ה-89. הבלנקוס ממשיכים להוביל את הליגה, לה קורוניה רושמת הפסד נוסף, וזה כבר לא חדש.

ברצלונה - אלמריה 0:2

הקטלונים עשו את העבודה והשיגו את הניצחון השישי שלהם העונה על חשבון העולה החדשה, שנמצאת במרכז הטבלה. שמונה דקות לסיום המחצית הראשונה כבש שתיירי הנרי את שערו הרביעי העונה. ג'ובאני דוס סנטוס החל את המהלך בצד ימין תוך שהוא עובר את סנטי אקסייטה ומוסר לצרפתי שכבש.

עד הדקה ה-80 לא הצליחה בארסה להביא את הדומיננטיות שלה לכבוש עוד שערים, אך אז ג'יו הוכשל ברחבה והשופט פסק על פנדל, אותו הבקיע מסי ללא בעיה. במחזור הבא ברצלונה תצא למשחק לא פשוט מול עולה חדשה אחרת, ויאדוליד, בתקווה ליצור רצף.

סביליה - ולנסיה 0:3

מחזיקת גביע אופ"א עם מאמן חדש על הקווים בדמות מנואל חימנז, שבא במקומו של חואנדה ראמוס, אולי יוצאת לדרך חדשה, אחרי הניצחון המשכנע על ולנסיה. העטלפים פספסו הזדמנות להיצמד לריאל מדריד, ואחרי ההפסד לרוזנבורג בליגת האלופות, הם יצטרכו לתקן את הרושם דווקא בבית בקרב הצמרת מול ריאל מדריד.

כבר בדקה העשירית פרדריק קאנוטה קיבל כדור טוב מפביאנו ומקרוב כבש את הראשון. רבע שעה לסיום כריסטיאן פאולסן כבש ברגל שמאל. בדקה ה-86 לואיס פביאנו חתם את החגיגה בלבן.

סראגוסה - ויאריאל 1:4

הצוללת הצהובה יצאה ללה רומארדה, אחד המגרשים הקשים בספרד, במטרה להמשיך במומנטום החיובי של הקבוצה, שאוחזת במקום השני בספרד. המארחים, שפתחו את העונה בצורה לא מזהירה, עלו ראשונים על הלוח משער של אוליברה בדקה ה-36. אוסקר הכפיל את היתרון 13 דקות לאחר מכן. החלוץ המצוין דייגו מיליטו הרשית את השלישי בדקה ה-66 וגרסיה הוסיף עוד אחד (78). רובר פירס הצרפתי רק צימק את הגלולה המאוד מרה בדקה ה-81. סראגוסה משיגה שלוש נקודות יוקרתיות על חניכיו של מנואל פלגריני.

לבנטה - אתלטיקו מדריד 1:0

הקולוצ'יונרס יצאו לוולנסיה למשחק נגד האחרונה בטבלה, שלצערה לא יודעת עדיין ניצחון מהו. הקבוצה של אגירה סיימה ביום חמישי ב-3:3 בגביע אופ"א נגד לוקומוטיב מוסקבה. למרות זאת לא נגמרו לרוחיבלנקוס הכוחות. דייגו פורלאן כבש בדקה ה-27, ואתלטיקו חוזרת למדריד מרוצה עם עוד שלוש נקודות, שמקרבות אותה למקומות הראשונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

משחקים נוספים

סנטאנדר - חטאפה 0:2

יריבתה של הפועל תל אביב בגביע אופ"א יצאה למשחק חוץ באל סרדינרו וחזרה משם עם הראש בין הידיים, שבוע לאחר שהשיגה את ניצחונה הראשון בליגה ושלושה ימים לאחר שהשיגה ניצחון גדול בוויט הארט ליין בגביע אופ"א על טוטנהאם השבורה. סראנו כבש בדקה ה-39, לופז הוסיף עוד אחד בדקה ה-74. חטאפה חוזרת לחטוף.

אוסאסונה - ויאדוליד 2:2
לאוסאסונה: דדי (72, 78), לויאדוליד: רוביו (36), גונזאלס (51).

מורסיה - רקראטיבו הואלבה 0:1
רגיירו (47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully