וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הססק אפיל של פברגאס

28.10.2007 / 18:03

הקשר הספרדי קבע 1:1 בין ליברפול לארסנל, עם שער שוויון בדקה ה-80. טוטנהאם, עדיין ללא ראמוס על הקווים, איבדה יתרון מול בלקבורן (2:1)

הערב (ראשון) הושלם המחזור העשירי בליגה האנגלית כשבמוקד נערך משחק הצמרת באנפילד בין ארסנל, המוליכה ערב המחזור, לליברפול, שמחפשת אליפות ראשונה לאחר 18 שנה.

משחקי היום עמדו גם בסימן חילופי מאמנים. טוטנהאם, עדיין ללא חואנדה ראמוס שמונה במקום מרטין יול, שיחקה מול בלקבורן, אבל הפסידה 2:1. גארי מגסון ניסה לפתוח נתיב הישרדות עבור בולטון העלובה מול אסטון וילה וירד בסיום עם נקודה אחרי 1:1.

טיל לרשת של התותחנים, פברגאס מחזיר קטנה

ליברפול היתה קרובה הערב להנחיל לארסנל וארסן ונגר הפסד ראשון עם טיל מכדור עונשין של סטיבן ג'רארד, אבל ססק פברגאס העניק לתותחנים הנפלאים נקודה מוצדקת במשחק שהסתיים בשוויון 1:1.

התקפה מצוינת של ליברפול בדקה השביעית, שהתחילה עם בעיטה חזקה של ג'רארד, נהדפה על ידי אלמוניה והובילה לבסוף לכדור עונשין על מפתן הרחבה. ג'רארד, מי אם לא הוא, בעט בחוזקה לפינה הימנית התחתונה, אלמוניה הפעם לא הצליח להגיב, 0:1 לליברפול.

בדקה ה-17 ארסנל התקרבה לשוויון. אדבאיור נשלח מול ריינה בקצה הרחבה, ניסה להקפיץ מעליו, אבל השוער של ליברפול קרא את התרגיל והדף נהדר. חמש דקות לאחר מכן ריצה מצוינת של רוזיצקי עם מסירת רוחב לעמנואל אבואה, אבל הבעיטה של החלוץ מחוף השנהב שכבר הכניעה את ריינה, נהדפה על ידי קראגר. ליברפול ניצלה שוב.

באנפילד התפתח קצב משחק מדהים עם הזדמנויות בשני הצדדים, כאשר היתרון האיכותי של ארסנל ניכר, אבל בדקה ה- 28 ג'רארד כמעט שם את השני, עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה. אלמוניה הדף בקצות האצבעות לקרן.

במחצית השנייה נמשכה המתקפה של ארסנל, שחיפשה את השוויון. אדבאיור (55) פרץ באגף ימין ושלח כדור לקורה שניתז ישר לרגליו של פברגאס, אבל הגאון הצעיר של ונגר החמיץ הפעם ברשלנות. שבע דקות אחר כך הזדמנות מצוינת לקראוץ', אבל החלוץ של ליברפול החטיא במטר את המסגרת.

יוסי בניון נכנס בדקה ה-65 במקום וורונין וראה מקרוב כיצד ארסנל חוזרת למשחק בדקה ה-80. חלב מסר נהדר בין שניים לפברגאס, שהפעם לא נכשל מול ריינה וארסנל השיגה את השוויון שהיא ראויה לו. שער עשירי בכל המסגרות לספרדי הנפלא, שער נוסף שלו בדקות הסיום. ווינרים גדולים מסתבר יש לא רק לליברפול. שתי הקבוצות היו קרובות מאוד לשער ניצחון דרמטי, אבל קורה של פברגאס (86) והחמצה מקרוב של ג'רארד (90) השאירו את התוצאה על 1:1 נפלא.

משחקים נוספים

טוטנהאם - בלקבורן 2:1

חואנדה ראמוס, שהוזעק מסביליה להחליף את מרטין יול הכושל, קיווה לבטח לקבלת פנים מרשימה יותר, בטרם יקח על עצמו את העניינים, אבל הקבוצה שלו נכנעה בביתה לבלקבורן. רובי קין נתן תקווה חדשה למקומיים, שהודרכו על ידי מאמני הנוער, עם שער מהנקודה הלבנה (49), אבל בני מקארתי מיהר להשוות (60). ויאני (90) נעץ את שער הניצחון ושלח את ראמוס, שצפה במשחק מהיציע, לעשות חושבים.

בולטון - אסטון וילה 1:1

שתי הקבוצות הגיעו למשחק אחרי הפסדים מכאיבים לארסנל ומנצ'סטר יונייטד המובילות כאשר את המקומיים מוביל מאמנם החדש, גארי מגסון. רק 19 אלף צופים טרחו להגיע לריבוק סטאדיום והם ראו את בולטון מפעילה לחץ מהפתיחה. ניקולאס אנלקה, החלוץ המצוין של בולטון והשחקן היחיד בקבוצה שמגלה רמה גבוהה באופן עקבי, כבש בדקה ה-22 בבעיטת עונשין. חוסר ריכוז בהגנה בעת הוצאת כדור חוץ הובילה לשוויון של וילה מבעיטה של לוק מור.

בעקבות התיקו, בולטון נשארה במקום האחרון בטבלה ואסטון וילה של מרטין אוניל התייצבה במקום העשירי, בדרך הנכונה לעוד עונה משמימה במרכז הטבלה.

דרבי - אברטון 2:0

המקומיים, שתקועים עמוק מתחת לקו האדום, המשיכו בחוסר המחץ האופייני להם גם מול האורחים מליברפול. ארטטה (26) כבש את הראשון אחרי הטעיה נהדרת של איגביני יעקובו, שהשאיר לו כדור ברחבה. יעקובו עצמו הכריע את המשחק עם בעיטה מקרוב (63).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully