וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל לחמן התפטר מהפועל עכו

אייל בן יעקב

29.10.2007 / 16:22

המאמן, שהגיע בתחילת העונה, הודיע לראשי הקבוצה כי הוא עוזב את המועדון לאחר 7 מחזורים בהם הוריד את הקבוצה למקום האחרון

אחרי שפתחה את העונה בצורה מאכזבת ולמרות הציפיות הגבוהות ממנה, נפרדה היום (שני) הפועל עכו והמאמן אייל לחמן אחרי שבעה מחזורים בלבד. כבר מתחילת העונה נראה היה שמשהו לא עבד בשיתוף הפעולה בין עכו ללחמן, אך רק כעת הצדדים החליטו להיפרד.

המאמן הגיע לעכו לאחר עונה מאכזבת בהפועל פתח תקווה, איתה ירד לליגה הלאומית, וכאשר לא מצא אפשרות טובה יותר מבחינתו, החליט להגיע לעכו. על פי גורמים בקבוצה, לחמן גם לא ניסה להסתיר את תסכולו במהלך האימונים.

לחמן היה מועמד לפיטורים כבר לאחר ההפסד להפועל רעננה בבית לפני כשלושה שבועות, אך היו"ר נמנע מלבצע את המהלך הזה מאחר והצעד היה גורר פיצויי פיטורים.

בשיחה עם השחקנים שייך לחמן את העזיבה ל"סיבות מקצועיות", וטען כי הוא "מרגיש שהוא נכשל והוא לא יצליח להחזיר את הקבוצה למקומה הראוי".

בין השאר לחמן הספיק להסתכסך עם מספר שחקנים מובילים בעכו, ביניהם ליאור לינדר ועומר סאני, ואף נכשל בהבאתו של יוג'ין דאדי, שלמרות עלויותיו הגבוהות הוא לא סיפק את הסחורה. אגב, עם הגעתו לחמן סימן אותו כהבטחה גדולה.

לחמן הוא המאמן הראשון שמסיים את דרכו העונה בליגה הלאומית, כאשר כעת מסתמן כי במידה ופרדי דוד יעזוב את מכבי הרצליה, לחמן הוא שצפוי לרשת אותו בתפקיד. מי אמור להחליף את לחמן כמאמן הפועל עכו הוא שלומי שטיקר, מאמן קבוצת הנוער. עכו מדורגת נכון לעכשיו במקום האחרון עם חמש נקודות בלבד מתוך 21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully