וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן, עלובת אירופה

28.10.2007 / 17:45

אלופת אירופה הידרדרה למקום ה-13 והיא במשבר עמוק אחרי הפסד שלישי העונה, 1:0 לרומא. פאלרמו-אינטר 0:0, לאציו-אודינזה 1:0

המחזור התשיעי בליגה האיטלקית הושלם הערב (ראשון), ומוקד העניינים היה בסן סירו שם אירחה אלופת אירופה, מילאן, את סגנית האלופה האיטלקית רומא. ניחשתם נכון, זה נגמר בעוד הפסד ביתי של הרוסונרי, שנכנעו 1:0 לשחקניו של לוצ'יאנו ספאלטי. כנראה שהניצחון בליגת האלופות על שחטאר דונייצק היווה הבלחה חד פעמית, ולמרות שמילאן הציגה במשך דקות ארוכות משחק מהיר והתקפי, החמצותיהם של קאקה ואלברטו ג'ילארדינו עוררו געגועים עזים מצדו של קרלו אנצ'לוטי, לרונאלדו הפצוע. עד שהברזילאי יחזור לכושר, למאמן מילאן צפוי כאב ראש רב, ולחץ שרק יילך ויגבר.

הניצחון הרומאי צימק את הפער בפיסגה לשלוש נקודות וזאת, משום תיקו החוץ של אינטר, שחזרה מפאלרמו עם 0:0. לאציו נוצחה באולימפיקו 1:0 על ידי אודינזה, והבהירה למבקריה כי היא אכן מתקשה להתנהל במקביל גם בזירה המקומית וגם באירופית.

מילאן - רומא 1:0

סן סירו מלא מפה לפה חזה במחצית ראשונה מצוינת, בעלת קצב גבוה ושפע הזדמנויות, אבל חוסר דיוק של שתי הקבוצות, יחד עם עירנות של שני השוערים מנעו שערים ב-45 הדקות הראשונות. כבר בדקה השלישית נאלץ פאולו מאלדיני לחסום בעיטה של סיסיניו, ורומא, ללא טוטי הפצוע, המשיכה לתקוף את המארחים. קאקה הגיע להזדמנות מצוינת בדקה ה-17, אבל בעיטה מדודה שלו לא מצאה את המסגרת. שתי הדיפות מצוינות של דידה לבעיטות של דניאלה דה רוסי וסיסיניו, הצילו את מילאן מפיגור. ווצ'יניץ' עוד הספיק להחטיא חופשי מול דידה לפני השריקה למחצית.

במחצית השנייה הקצב הואט, ובדקה ה-72 הושלך הס בסן סירו. סיסיניו הרים כדור מאגף ימין הישר אל ראשו של מירקו ווצ'יניץ', שנגח בעוצמה מחמישה מטרים פנימה וקבע 0:1 לרומא. אנצ'לוטי הכניס מיידית את סרג'יניו במקום גאטוסו. זה לא עזר. בדקה ה-79 הכשיל אמברוסיני את דה רוסי, השופט רוזטי הרחיק את הקשר, אבל דה רוסי בעט ברשלנות החוצה, והשאיר תקוות למילאנזים. נגיחה של גי'לארדינו שתי דקות לסיום פיספסה את המסגרת הרומאית, והותירה את מילאן עם כאב לב גדול, והרבה חומר למחשבה.

פאלרמו - אינטר 0:0

האלופה הגיעה לסיציליה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, למפגש מול פאלרמו, שניצחונה האחרון בסרייה A היה בסוף ספטמבר. רוברטו מאנצ'יני, שחזה במחצית ראשונה מאופסת, נאלץ להחליף את שוערו ז'וליו סזאר ולהכניס במקומו את פאולו אורלנדוני הוותיק. מאמן פאלרמו, סטפאנו קולאנטונו, חיזק את ההתקפה בפאבריציו מיקולי, אך ללא הועיל. בסופו של דבר אינטר הוציאה רק נקודה בסיציליה, ועקב ניצחונה של רומא בסן סירו, צומצם הפער בפיסגה לשלוש נקודות בלבד.

לאציו - אודינזה 1:0

הקבוצה מרומא ניסתה להתאושש באולימפיקו מההפסד בליגת האלופות לורדר ברמן (2:1). לאציו עם ניצחון ביתי אחד העונה בליגה המקומית, לא הצליחה להכניע את שוערה הסלובני של אודינזה, סמיר האנדנוביץ', והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. בדקה ה-78 היה זה ג'יאן אסמואה שהעלה את האורחים ל-0:1 וקבע את תוצאת המשחק. לאציו, שספגה את הפסד הבית השני שלה העונה, נותרה מדורגת 14 באיטליה, והבהירה כי צדקו מבקריה שטענו שאינה מסוגלת להתמודדת במקביל בזירה המקומית והאירופית.

שאר התוצאות:

אמפולי - אטלאנטה 1:0
דוני (74)

סיינה - רג'ינה 0:0

קטאניה - סמפדוריה 0:2
מסקרה (2), בריוס (42)

פארמה - ליבורנו 2:3
לפארמה: קסטחליני (9), פאקי (54), מורפאו (74). לליבורנו: טאבאנו (23, 50 - פנדל)

גנואה - פיורנטינה 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully