וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנטוחובה זכתה בלינץ, פדרר שמר על הבית

28.10.2007 / 16:25

הסלובקית גברה על פטי שנידר בגמר הטורניר האוסטרי ותיכנס גם לטורניר המאסטרס, השוויצרי לא ספר את ניימינן וזכה בטורניר בבאזל

גמר טורניר לינץ אירח אחר הצהרים את פטי שנידר השוויצרית (17 בעולם) לסלובקית דניאלה האנטוחובה (9 בעולם), ובסיום היתה זו האנטוחובה שניצחה 4:6, 2:6. הסלובקית אספה לחיקה תואר שני העונה, אחרי שזכתה במארס בטורניר אינדיאן וולס.

המערכה הראשונה היתה צמודה והשתיים שמרו על הגשותיהן. האנטוחובה טיפסה ליתרון 4:5, שברה במשחקון העשירי וניצחה 4:6. בפתיחת המערכה השנייה השתיים שמרו על הסרב, אך שוב היתה זו האנטוחובה שהשיגה שבירה במשחקון הרביעי, ועלתה ל-1:3. השוויצרית לא הצליחה להשיג שבירה משלה ולמרות הסימפטיה שקיבלה מהקהל, האנטוחובה שברה במשחקון השמיני וניצחה 2:6 את המערכה והמשחק.

לא די בכך ששילשלה לכיסה למעלה ממיליון דולר, הניצחון של האנטוחובה מבטיח לה גם השתתפות בטורניר המאסטרס, המכיל את שמונה הטניסאיות הטובות בעולם. הטורניר שיערך במדריד ייפתח ב-6 בנובמבר.

השביעי של פדרר, הפעם בבית

הטניסאי הטוב בעולם, רוז'ה פדרר, נתן איתות נוסף לכך שאין לו מתחרים. הפנומן השוויצרי זכה בתואר בבאזל את ירקו ניימינן הפיני המדורג 29 בעולם 3:6, 4:6.

פדרר השלים את הניצחון תוך שעה וזכה בתואר השביעי שלו העונה. במערכה הראשונה לפדרר היו שלוש נקודות מערכה, אך רק אחת נוצלה על-ידי השוויצרי. גם המערכה השנייה הייתה צמודה יחסית, כאשר פדרר השכיל פעם נוספת להשיג שבירה אחת שהביאה לו את הניצחון.

הניצחון של פדרר מעניק לו 120,750 יורו כמו גם 250 נקודות דירוג המבססות את מעמדו כטניסאי הטוב ביותר בעולם, ונראה שהכל מבחינתו מוכן לקראת פתיחת טורניר המאסטרס. אגב, באותו טורניר זכה הצמד הטוב בעולם, האחים בוב ומייק בראיין בקלות אחרי ניצחון 1:6, 1:6 על ג'יימס בלייק ומארק נואלס. לאחר המשחק אמר פדרר: "זה היה שבוע מצוין עבורי, קיבלתי את התמיכה של הקהל הביתי שלי שעמד מאחורי לאורך כל הדרך".

בסנט פטרסבורג זכה אנדי מארי הבריטי בתואר אחרי שדרס את פרננדו ורדסקו 2:6, 3:6 והשלים זכייה שנייה בתואר השנה. הבריטי שבר פעמיים בכל מערכה ובכך ניצל טעויות בלתי מחוייבות רבות של ורדסקו בדרך לניצחון. הניצחון של מארי מגדיל את סיכוייו להעפיל לטורניר המאסטרס בשנחאי.

בדרבי הצרפתי בגמר טורניר ליון (פרסים בסך 680,250 יורו) זכה סבסטיאן גרוז'אן (81 בעולם) אחרי ניצחון במשחק צמוד 6:7(5), 4:6 על בן ארצו מארק גיסקל (79). זהו התואר הראשון שבו זוכה גרוז'אן אחרי חמש שנים עקרות, בסיום המשחק הוא אמר: "היה קשה לסיים את המשחק, הגשתי טוב במהלך המשחק ואני מאוד שמח היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully