וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר עשויה להחליף מאמנים. שוב

28.10.2007 / 14:11

חוזה היגראס ועודד טייג אמורים להפסיק את עבודתם עם הטניסאית בקרוב. הרקע למהלך: התעקשותה לליווי צמוד לכל הטורנירים

הטניסאית הבכירה של ישראל, שחר פאר, עשוייה להיפרד כבר בעוד שבועיים מצוות המאמנים שליוו אותה בשנה האחרונה, חוזה היגראס ועודד טייג. כעת, עם סיום עונת הטניס, אמור להיפגש צוות המאמנים ביחד עם המשפחה, כדי להחליט על המשך שיתוף הפעולה.

טייג והיגראס החלו לעבוד עם פאר, לאחר שזו נפרדה מעודד יעקב ויובל חיגר שהביאו אותה קרוב לטופ-20. כזכור, העובדה כי פאר דרשה ליווי צמוד לכל הטורנירים, הקשתה על השניים להמשיך לעבוד איתה. כעת מסתבר כי גם טייג מבקש לשנות את אופי העבודה.

ממשפחת פאר סירבו להגיב, אך ציינו: "כרגע עוד אין שום החלטות. שחר נמצאת כעת בחופש ואנחנו מבררים מה האפשרויות שעומדות בפנינו. בתוך שבועיים יהיו החלטות לכאן או לכאן".

במהלך השנה האחרונה, בה עבדה פאר עם היגראס וטייג, היא הגיעה פעמיים לשלב רבע הגמר בטורנירי גראנד סלאם. בתחילת השנה היא עשתה זאת באליפות אוסטרליה הפתוחה ולקראת סוף השנה היא הגיעה לשמונה האחרונות באליפות ארצות הברית. עם זאת, פאר, שהעלתה את רמת הקושי בטורנירים בהם היא משתתפת, לא זכתה באף טורניר בשנת 2007. מבחינת הדירוג, מאז שהחל שיתוף הפעולה עם צוות המאמנים הנוכחי, שומרת הספורטאית הבכירה שלנו על מעמדה ברשימת 20 הראשונות של הטניס. נכון להיום, היא מדורגת במקום ה-18 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully