וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצפים לזר, מתחילים את הליגה

שגיא ניר

29.10.2007 / 12:00

על רקע הניסיונות למצוא את הגבוה הזר שישלים את הסגל, תארח הפועל ירושלים את גלבוע/עפולה במחזור הראשון (20:45)

הפועל ירושלים תפתח הערב (ראשון, 20:45, ספורט 5 פלוס לייב) את עונת המשחקים שלה בליגה במשחק ביתי מול הפועל גלבוע/עפולה.

במקביל, ממשיכה הקבוצה לחפש את הזר הרביעי שלה. הימים הקרובים, אלו שלאחר הניפויים הסופיים ממחנות ה-NBA, אמורים לתת סוף סוף את התשובה. דן שמיר, מאמן ירושלים, בחן אינספור שמות בחודשים האחרונים - שלושה מהאחרונים שבהם נחתכו השבוע מקבוצות ה-NBA בהן קיימו את ההכנה לעונה.

אלטון בראון (24, 2.06 מ') שוחרר ביום שלישי מהלייקרס, אל למרות הצעות גבוהות מירושלים וגם מהפועל חולון העדיף לחזור לשחק בליגת ה-NBDL, בה היה גם בעונה האחרונה.

שם נוסף שנחשב למועמד בכיר אך לא ישחק כנראה בירושלים הוא כריס לנג (28, 2.11 מ'), ששוחרר ביום רביעי מסן אנטוניו ספרס. גם קורטני סימס, ששוחרר בסוף השבוע ממחנה האימונים של אינדיאנה לא ישחק במלחה, והשחקן הוצע לכמה קבוצות ישראליות נוספות.

בירושלים ממשיכים לעקוב אחרי מרכוס סלוטר ואלכסנדר ג'ונסון, שנמצאים עדיין בסגל מיאמי היט. סלוטר (22, 2.06 מ') חתום בקבוצה על חוזה מינימום של 427 אלף דולר, ג'ונסון (24, 2.08 מ'), ששוחרר בקיץ מממפיס, חתם אז על חוזה גבוה יותר, ובמידה ואחד מהם ישוחרר ממיאמי הוא יהיה אופציה מועדפת. האדומים ימשיכו לעקוב אחרי ההתפתחויות לגבי השניים בשבוע הקרוב, כשבמקביל עוקבים שם אחרי שני שחקנים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully