וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת בריאנט צוברת תאוצה

28.10.2007 / 12:57

השיחות לגבי מעבר של כוכב הלייקרס לשיקגו הולכות ומתחממות לקראת חתימה. מצד שני, זה מה שאומרים לנו כבר שלושה חודשים

הדיבורים על טרייד שיוביל את קובי בריאנט לשורות שיקגו בולס הולכים וצוברים תאוצה. בשבוע האחרון התקיימו שיחות רציניות על בסיס יומי בין שני המועדונים, אם כי עדיין ישנם פערים משמעותיים. הלייקרס מעוניינים בעסקת חילופין שבה לואל דנג, בן גורדון, טיירוס תומאס וג'ואקים נואה יעשו את הדרך משיקגו לאל.איי, וזה הרבה יותר ממה שהבולס מוכנים לתת.

גם סעיף ה"נו טרייד" בחוזה של בריאנט, המאפשר לו להטיל וטו על העסקה, מסבך את המצב. השחקן הבהיר בעבר שירצה להצטרף רק לקבוצה שיש לה את הסגל הדרוש בכדי להתמודד על תואר האליפות, וספק אם שיקגו, ללא ארבעת אלה, עונה על ההגדרה הזו.

מה שעוד מקשה על מימוש העיסקה היא המחלוקת בתוך הצוות הניהולי של לוס אנגל'ס לגבי עתידו של הכוכב הגדול. הבעלים, ג'רי באס, והמאמן, פיל ג'קסון, כבר השלימו עם העובדה שהפרידה מבריאנט היא בלתי נמנעת ואף מתבקשת לאור הנסיבות. אחרים, כמו הג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'אק, עדיין מאמינים שכדאי להפעיל לחץ על השחקן להשאר בקליפורניה.

המאמן ג'קסון הביע דאגה מרמת המחויבות של קובי לקבוצה. "הוא לא נותן את הנשמה ואת הלב", אמר אחרי האימון בשבת והוסיף: "יש לו בעיה מנטלית כרגע להניע את עצמו לעבוד קשה ולתת מאה אחוז". בריאנט, שהחמיץ את משחק ההכנה האחרון של הקבוצה בשישי האחרון בלאס וגאס עקב פציעה בידו, ביטל על הסף את טענות מאמנו. " המוטיבציה שלי היא הדבר האחרון שצריך להטריד מישהו. אני מוכן לשחק, נקודה", אמר בתגובה.

עדיין, הדעה הרווחת בסביבת הקבוצה היא שבריאנט נחוש לעזוב והאופציה המועדפת עליו היא שיקגו. למרות זאת, נראה שאם אכן תתממש העסקה, היא תתבצע רק לקראת סוף נובמבר, אחרי שהעונה הסדירה תצא לדרך. בקרוב ימשכו השיחות, כמאמר שירו האלמותי של אלתרמן, בוואלה! ספורט ימשיכו לעקוב בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully