וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בן סהר יעבור מלונדון לוולפסון?

רגב גולדמן

28.10.2007 / 10:53

השחקן נפרד מסוכנו, פיני זהבי, מקורביו: "אם בן לא יחזור לצ'לסי בחלון ההעברות בינואר, סיכוייו לחזור להפועל תל אביב גדולים מאוד"

הבוקר (ראשון) נודע כי לאחר משחק הניצחון של הפועל תל אביב מול סולנה (0:1), שהעלה את גיא לוזון ושחקניו לשלב הבתים בגביע אופ"א, ניסו מקורבים לקבוצה ליזום מהלך בו יעבור בן סהר חזרה לשורות האדומים. בסביבתו של השחקן ינסו למצות את כל האפשרויות האירופאיות, לפני שיחליטו על חזרה לארץ. מקורביו של השחקן מסרו כי "אם בן לא יחזור לצ'לסי בחלון ההעברות בינואר, סיכויו לחזור להפועל תל אביב גדולים מאוד". בחוזה ישנו סעיף לפיו אם סהר יחזור לישראל הוא יישחק רק במדי הפועל תל אביב.

בן סהר החליט להיפרד מסוכנו פיני זהבי, לאחר שבסביבתו של החלוץ לא היו מרוצים מהדרך בה טופל, ובעקבות מעברו מצ'לסי לקבוצת ק.פ.ר מליגת המשנה באנגליה, בה לא מצא את מקומו. מעמדו של סהר נפגע עקב המעבר, ואמו של השחקן, בתיה, החליטה בעצה אחת יחד עם שאר בני המשפחה, שלא להמשיך את ההתקשרות בין הצדדים. הקשר הראשוני בין סהר לזהבי נוצר לפני כשנתיים, כשהשחקן היה חלק מקבוצת הנוער של הפועל תל אביב. נציגי צ'לסי עקבו אחרי החלוץ הצעיר, ולאחר משא ומתן ארוך עם האדומים נמכר השחקן בסכום של כ-600 אלף דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully