וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס אובוקה זומן לנבחרת ניגריה הצעירה

28.10.2007 / 8:00

סמסון סיאסיה זימן 40 שחקנים לקראת משחק מכריע מול גאנה. יוסי מזרחי מתלבט. היו"ר זוארץ החמיא לשחקנים: "שיחקתם כמו גברים"

מאמן נבחרת ניגריה הצעירה, סמסון סיאסיה, ששיחק בעבר בצפרירים חולון, זימן את קשר מכבי פתח תקוה, פליקס אובוקה, לנבחרת ניגריה הצעירה. גם שחקנה של בני לוד, ביו אדפמי (22), שמציג יכולת טובה בקבוצתו, זומן למחנה אימונים שייערך בחודש הבא, לפני המשחק הגורלי מול נבחרת גאנה הצעירה, שיכריע האם סיאסיה יעפיל למשחקי אולימפיאדת בייג'ין. המאמן נמצא בקשר רצוף עם שחקנים ניגרים שמשחקים בישראל.

סיאסיה זימן 40 שחקנים למחנה. 21 שחקנים משחקים מחוץ למולדת, בהם גם אובוקה ואדפמי, ששיחק בעבר בהפועל תל אביב והכח עמידר רמת גן. סיאסיה, שצפה לפני כשבועיים במשחק בו גברה גאנה על דרום אפריקה בתוצאה 3:1, יחליט לאחר המחנה אילו שחקנים יישארו בסגל.

אובוקה, שכבש את שער הניצחון של מכבי פתח תקוה על בני יהודה בבלומפילד, מועמד בהחלט ראוי להיכלל בסגל. סיאסיה אמר לתקשורת בניגריה: "גאנה הוכיחה את רצינותה לקראת המפגש בנינו. הם בעצמם הצהירו שיעשו הכל על מנת להלום בנו כדי להגיע לאולימפיאדה. אנחנו מתחילים להתכונן בזמן".

מאמן מכבי פתח תקוה, יוסי מזרחי, עדיין לא החליט האם לשחרר את השחקן למשחק הזה. השבוע צפויה להתקיים שיחה בין השניים, בה ירצה המאמן לדעת מהי חשיבות המשחק מבחינתו של אובוקה. בכל מקרה, נראה כי לאור העובדה שמדובר במשחק חשוב לנבחרת ניגריה, בפתח תקוה לא יעמדו בדרכו.

אתמול, לאחר הניצחון בבלומפילד, נכנס היו"ר שינו זוארץ לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "כל הכבוד, שיחקתם כמו גברים". כזכור, ביום שישי זעם היו"ר על השחקנים באסיפה מיוחדת והטיח בהם דברים קשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully