וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון פיזרה את הערפל

28.10.2007 / 6:42

אינינג שלישי גדול של בוסטון פירק את ג'וש פוג מקולורדו, הרד סוקס ניצחו 5:10 ומובילים 0:3 על הרוקיז, בדרך לזכיה בוורלד סירייס

קולורדו - בוסטון 10:5 (0:3 לבוסטון בסדרה)

מגיש מנצח: דייסקי מאטסוזקה
מגיש מפסיד: ג'וש פוג
שמירה: ג'ונתן פפלבון

יש משחקים שמתפתחים בצורה מוזרה. במשחק השני בסדרה ניצחה בוסטון 1:2, אבל המשחק נראה כאילו הוא נמצא אלפי קילומטרים מחוץ להישג ידה של קולורדו. במשחק הלילה שמו הרד סוקס שש ריצות באינינג השלישי, וגם יתרון 0:6 כמעט שלא הספיק להם, כשהרוקיז חזרו וצימקו ל-6:5. ועדיין, שלוש ריצות של הגרביים באינינג השמיני העלו ל-5:9, סגרו עניין והרד סוקס ניצחו 5:10, כשהם בדרך לזכיה שניה בתוך ארבע עונות בוורלד סירייס. רק ניצחון של ארון קוק על ג'ון לסטר ימנע בלילה שבין ראשון לשני מבוסטון לחגוג בדנבר.

בהגשה, זה היה משחק טוב לדייסקי מאטסוזקה, שהגיש חמישה אינינגים נקיים ונמשה מייד לאחר שהוליך שני חובטים באינינג השישי. המגיש של הרוקיז היה ג'וש פוג, שאחרי שני אינינגים טובים החל באינינג השלישי במפולת שאותה לא הצליח לעצור. ושוב, כמו בכל המשחקים האחרונים, עושי הצרות היו שני הרוקיז, ג'ייקובי אלסבורי ודסטין פדרויה. תחילה חבט אלסבורי לדאבל, פדרויה, במהלך חכם, הגיע לבסיס הראשון עם באנט כשהוא מקדם את אלסבורי לשלישי. דייויד אורטיז, שפתח על הבסיס הראשון (ובשל כך נאלץ טרי פרנקונה להוריד את קווין יוקיליס לספסל), חבט לדאבל משלו ושם את הגרביים על הלוח - 0:1. מני רמירז הולך בכוונה, והרד סוקס המשיכו להעניש. סינגל של מייק לואל הכניס שתי ריצות - 0:3, רמירז, במהלך רמירזי טיפוסי, נפסל אחרי חבטה של ג'ייסון וריטק, אבל פוג לא יצא מהצרות. אחרי שהוליך את לוגו נתקל במאטסוזקה, שגם הוא חבט לסינגל - 0:4. ואז באה מכת המוות של המגיש, כשאלסבורי המצוין השלים דאבל שני באינינג, הכניס שתי ריצות וגרם לכניסתו של פרנקלין מוראלס - 0:6.

אלסבורי הצעיר קיבל הזדמנות לשחק כליד-אוף ולא הכזיב. הוא סיים את המשחק עם ארבע חבטות (בהן שלושה דאבלים), שתי ריצות ושתי הכנסות רצים ונכון לעכשיו נראה כ-MVP של הסדרה. אבל הכניסה של מוראלס הרגיעה אותו ואת הסוקס, והרוקיז התחילו להתקדם לעבר קאמבק. מאטסוזקה הוליך שניים ובוסטון שילמה עם שתי ריצות באינינג השישי, כשחאווייר לופז הרשה חבטות לבראדלי הופ ויורביט טוריאלבה - 2:6.

מייק טימלין הרגיע את העניינים - ואז בא אינינג גדול של הרוקיז שהחזיר אותם מייד למשחק. זה קרה בשביעי, כשטימלין הרשה סינגל לקאז מאטסוי ולטרוי טולוויצקי. הידקי אוקג'ימה האמין נכנס במקומו, וכבר בהגשה השניה נתן למאט הולידיי כדור מתנה שעף ליציע - בומבה בת שלוש ריצות ו-5:6. יש לנו משחק.

יש לנו משחק? אלסבורי לא חשב כך. הדאבל השלישי והחשוב מכולם שלו הכניס את לוגו הביתה, פדרויה עקב עם דאבל בן שתי ריצות משלו על בריאן פואנטס, וב-5:9 זה כבר היה שוב רחוק לרוקיז. הולידיי שוב עלה עם שניים על הבסיסים, אבל כבר בהגשה הראשונה של ג'ונתן פפלבון באינינג השמיני פסל, וזה היה הסוף מבחינת קולורדו. בוסטון מריחה את הטבעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully