וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: ישראל תארח את מוקדמות אליפות אירופה

28.10.2007 / 0:37

בטורניר שייערך ביוני 2008 תתמודד הנבחרת מול טורקיה ויוון. הגברים יצטרכו לעבור את מולדובה בדרך למוקדמות בפורטוגל ובבולגריה

ישראל תארח את מוקדמות אליפות אירופה 2009 לנשים ולנערות,כך נקבע היום (שבת) בלוקסמבורג. הנבחרת הבוגרת בהדרכתו של המאמן אריה זלינגר, תתמודד במהלך חודש יוני 2008 בבית 6 של המוקדמות מול נבחרות טורקיה, יוון והמנצחת במשחק המוקדם בין גרוזיה למונטנגרו. שיטת המשחקים קובעת שכל נבחרת משחקת פעמיים נגד הנבחרת האחרת בבית, כך שבסך הכל יהיו לנבחרת שישה משחקים.

המשחקים ייערכו בשני שלבים. השלב הראשון בארץ, באולם מטרוווסט ברעננה, בראשית חודש יוני והשלב השני ייערך ביוון. הראשונה בבית תעפיל לאליפות אירופה שתתקיים בראשית 2009 בפולין. לנבחרת שתסיים שנייה בבית תהיה הזדמנות נוספת להעפיל לאליפות, והיא תשחק מול הנבחרת שתסיים שנייה בבית מספר 3, בשני מפגשים של בית וחוץ.

נבחרת הגברים של ישראל תצטרך לקיים מפגש מוקדם מול נבחרת מולדובה, בית וחוץ (8 במאי בחוץ, 11 במאי בארץ) כשהמנצחת תצטרף לבית מספר 5 שם תשחק מול פורטוגל, קרואטיה ובולגריה. המשחקים האלה יתקיימו בפורטוגל ובבולגריה.

בלוקסמבורג התקיימה היום גם הגרלת המשחקים לאליפויות אירופה לנוער ונערות, במהלכן נקבע כי ישראל תארח את משחקי המוקדמות של הנערות בסוף חודש מרץ 2008. הנבחרת הוגרלה להתמודד בבית אחד עם בלגיה, פולין, שוויץ, ספרד וסלובניה על הזכות להעפיל למשחקי הגמר שיתקיימו בספטמבר 2008 באיטליה.
נבחרת הנוער של ישראל הוגרלה לבית אחד עם סלובניה, סלובקיה, אסטוניה, ספרד וקרואטיה. משחקי המוקדמות ייערכו במהלך חודש מרץ 2008 בקרואטיה והאליפות עצמה תתקיים בספטמבר 2008 בצ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully