וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טועמה נכנס כמחליף, ליאז' סיימה בתיקו

27.10.2007 / 23:57

מוליכת הליגה הבלגית סיימה בתיקו 2:2 ביתי את משחקה מול מכלן, הקשר הישראלי נכנס בדקה ה-66. גנט, ללא ורמוט, ניצחה 0:2 את מון ברגן

קבוצתו של סלים טועמה, סטנדרד ליאז', ממשיכה להוליך את הליגה הבלגית, בפער של 4 נקודות מהשנייה בטבלה פ.צ ברוז'. ליאז' אירחה הערב (שבת) בביתה את מכלן וסיימה את משחקה בתיקו 2:2. סלים טועמה נכנס למשחק בדקה ה-66 במקומו של מילאן יובאנוביץ', כשכל השערים במשחק כבר נכבשו, ועד הסיום הוא וחבריו לא הצליחו למצוא את הגול שישאיר את שלוש הנקודות בבית.

האורחים ממכלן היו הראשונים לעלות ליתרון כשקון פרסונס כבש כבר בדקה ה-4. סטיבן דפור הקנה שוויון מקומי בדקה ה-30 ווהתוצאה נשמרה עד לתום המחצית הראשונה. תחילת המחצית השנייה היתה סוערת ודרמטית. דיומרסי אמבוקאני העלה את ליאז' ליתרון בדקה ה-49, אך דקה לאחר מכן הושג השוויון של האורחים משער נוסף של קון פרסונס.

גילי ורמוט לא לקח חלק בניצחון קבוצתו, גנט, 0:2 על מון ברגן. גנט, שאירחה את המשחק שפתח את המחזור ה-11 בבלגיה, עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-15 משער של רנדל אזופייפה, ובדקה ה-30 חתם דומיניק פולי את תוצאת המשחק. ביום ראשון יושלם המחזור כשסגנית המוליכה פ.צ ברוז' תתארח אצל גנק, קבוצתו של אליניב ברדה. יריבת הפועל תל אביב בגביע אופ"א,, אנדרלכט, תתארח בברוז' אצל סרקל ברוז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully