וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספניול חוזרת לשיגרה

27.10.2007 / 23:19

ראול טאמודו, שניצח את ריאל, כבש שוב עבור הקבוצה מברצלונה, אבל זה הספיק רק לתיקו 2:2 מול מאיורקה. 0:0 לבילבאו מול בטיס

שני משחקים התקיימו הערב (שבת) עם פתיחת המחזור התשיעי בליגה הספרדית. מאיורקה ואספניול סיימו בתיקו 2:2 מרתק ושמרו שתיהן על מרחק נגיעה מהצמרת הגבוהה. אתלטיק בילבאו ובטיס סיימו בתיקו 0:0 מאכזב.

מחר יתקיימו יתר משחקי המחזור כאשר ברצלונה וריאל מדריד יחזרו הביתה בניסיון לשיקום מהיר אחרי ההפסדים הכואבים במחזור הקודם. ריאל תארח את דודו אואט ודפורטיבו לה קורוניה המאכזבת, ברצלונה תארח את אלמריה. במשחק מעניין נוסף יפגשו סבליה המתאוששת וולנסיה.


מאיורקה - אספניול 2:2

שבוע אחרי הניצחון הגדול על המוליכה ריאל מדריד, החמיצה אספניול הזדמנות נהדרת להיצמד לפיסגה, כשסיימה בתיקו את משחק החוץ מול מאיורקה. חואן פרננדו אראנגו, הוליך את מאיורקה ליתרון מוקדם (2) אחרי שהמשיך מהאוויר כדור עונשין של אריאל איבגאזה, אבל דאג לאזן את התוצאה בשער עצמי אומלל בדקה ה-21. לואיס גארסיה הגביה ואראנגו הסיט פנימה לתוך שערו הוא.

חמש דקות אחר כך ומאיורקה סופגת מכה כפולה: סרחיו בלסתרוס הכשיל ברחבה את ראול טאמודו והורחק. טאמודו, שכבש גם נגד ריאל מדריד, לא נכשל מהנקודה הלבנה וכבר 1:2 לאספניול. בדקה ה-56 איבדה אספניול את היתרון המספרי כאשר קלמנטה רודריגז קיבל אדום ובדקה ה-69 היא איבדה גם את ההובלה: דניאל גויזה השתלט על כדור ארוך וכבש מקרוב, 2:2 בסיום.

במשחק נוסף סיימו אתלטיק בילבאו ובטיס בתיקו ללא שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully