וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: טורינו הצילה את כבודה של העיר

27.10.2007 / 22:24

שתי הקבוצות של העיר פתחו את המחזור התשיעי, הקבוצה של נובלינו גברה 0:2 על קליארי, בעוד שהגברת הזקנה נוצחה בחוץ 3:1 ע"י נאפולי

המחזור התשיעי בסרייה A נפתח היום (שבת) עם שני משחקים. נאפולי אירחה באצטדיון הסאן פאולו בדרום איטליה את יובנטוס, שהגיעה מטורינו, והפתיעה אותה עם ניצחון 1:3. במשחק נוסף, הקבוצה של וולטר נובלינו, שהיא הקבוצה השנייה של העיר טורינו, ניצחה 0:2 את קליארי.

נאפולי - יובנטוס 1:3

שתי העולות החדשות נפגשו למשחק מרתק בעיר הנמל האיטלקית שבדרום. קפטן נאפולי, פאולו קנבארו, פגש את הקבוצה לשעבר של אחיו, פאביו. התכולים הגיעו מהמקום השמיני עם 11 נקודות כשהגברת הזקנה, ממרומי המקום השני, כשניצחון יכול היה להעלות אותה לראשון, לפני משחקה של האלופה, אינטר. להפסקה ירדו שתי הקבוצות ללא כיבושים, אבל במחצית השנייה נפרץ הסכר, בעיקר בצדו של בופון. 'הנסיך', אלסנדרו דל פיירו, העלה את הביאנקונרי ליתרון דקה בתוך המחצית השנייה. אלא ששתי דקות לאחר מכן וולטר גרגאנו השווה. בדקות 62 ו-69 קיבלה נאפולי שני פנדלים. המגן השמאלי מאוריציו דומיצי לא התבלבל וכבש פעמיים. הניצחון המצוין של הנאפוליטאנים על הגברת הזקנה העלה אותם למקום החמישי, רק שלוש נקודות מיובה.

טורינו - קליארי 0:2

הכבוד של העיר טורינו ניצל במקצת, כשהקבוצה השנייה על העיר, שאירחה את הקבוצה מהאי סרדיניה קטפה ניצחון. אלסאנדרו רוסינה (70) ומיקלה פרי (86 עצמי) כבשו והעלו את טורינו למקום העשירי, לפני שאר משחקי המחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully