וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "השחקנים הם הכוכבים הגדולים של הערב"

27.10.2007 / 21:22

החבורה של אברם גרנט ממשיכה להדהים, אבל המאמן הישראלי מתקשה לחרוג מהקלישאות הקבועות אחרי החגיגה של צ'לסי מול הסיטי (0:6)

"בכדורגל המודרני חשוב שהקהל יבוא ויהנה, לא רק מהתוצאה אלא גם מהמשחק עצמו". נשמע לכם מוכר? סביר להניח שכן. אברם גרנט, המנג'ר המצליח של צ'לסי, טורח לחזור על המנטרה הזו בעקביות אחרי כל משחק של הקבוצה. אבל אם עד הערב זה נשמע כמו משהו תלוש מהמציאות, או התחשבנות זולה עם ז'וזה מוריניו, עכשיו, אחרי ההצגה הענקית מול מנצ'סטר סיטי (0:6), לכולם כבר ברור שיש לזה כיסוי.

"הדרך תמיד היתה חשוב לי, ועכשיו אני מנסה ליישם את התפיסה הזו גם כאן באנגליה", אמר גרנט במסיבת העיתונאים בתום המשחק והוסיף: "אני מקווה שהאוהדים שלנו נהנו מששת השבועות האחרונים כמו שאנחנו נהנו מהם". כהרגלו, הקפיד גרנט, להעניק את האשראי לשחקנים שלו ולשבח אותם על התנהלותם במגרש ומחוצה לו. "לשחקנים יש גישה נהדרת והם הכוכבים הגדולים של הערב", סיכם. מה נאמר, אולי לא ההצהרות המקוריות ביותר, אבל עוד כמה נצחונות כאלה ואברם כבר לא יצטרך להתאמץ להרשים את התקשורת האנגלית.

בניגוד למנג'ר המאופק שלו, פרנק למפארד הירשה לעצמו לצאת בכותרת קצת יותר יומרנית. "אנחנו לוהטים", אמר הקשר המצוין ששב לאחרונה לשחק אחרי פציעה, "זה נראה כאילו היינו צריכים להוכיח לעצמנו מה אנחנו מסוגלים לעשות". למפארד, שהיה בלחץ אחרי שהועלו ספקות לגבי יכולתו לאחרונה ואף ספג שריקות בוז מאוהדי נבחרת אנגליה, ענה הערב לכולם עם צמד בישולים נהדר. "זה היה אחד המשחקים הגדולים בקריירה שלי", אמר למפארד, שהיה גאה במיוחד במסירה הארוכה שלו בתחילת המשחק, שהביאה לראשון של דרוגבה והשני של הקבוצה: "יש סביבי שחקנים נפלאים שלא מפסיקים לרוץ, רק צריך למצוא אותם".

למפארד העדיף ליחס את השיפור הגדול בצ'לסי לחזרתם של מספר שחקנים מרכזיים מפציעות ולא לבנייה מחדש של הקבוצה אחרי החלפת המאמן. הוא סיכם במובן מאליו: "יש לנו סגל נהדר".

סוואן גוראן אריקסון, המנג'ר המושפל של מנצ'סטר סיטי, התנצל בפני אוהדי הקבוצה על התצוגה המחפירה. "שכחנו כיצד להגן", אמר השבדי והבהיר שהוא מתייחס לכל הקבוצה, לאו דווקא לחוליה האחורית. אריקסון רמז שייתכן וההצלחה עלתה לשחקנים שלו לראש: "עם כל הדיבורים מסביב על כמה שאנחנו נהדרים, הם כנראה שכחו שצריך לעבוד קשה בשביל להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully