וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשחקנים נמאס מהצעקות של לוזון

רגב גולדמן

27.10.2007 / 19:44

הפועל ת"א חזרה להתאמן לקראת אשדוד, גיא לוזון חזר להרביץ מוטיבציה, השחקנים מבקשים שירגיע: "הלחץ הזה יכול לגמור אותנו"

יממה לאחר שנחתה בארץ ממשחקה הראשון בגביע אופ"א מול אנדרלכט הבלגית, חזרה הפועל תל אביב להכנות לקראת המשחק ביום שני נגד מ.ס אשדוד בבלומפילד, במסגרת המחזור ה-7 בליגת העל.

באימון אחר הצהריים (שבת), אסף גיא לוזון את השחקנים ואמר להם: "תפסיקו לשחק בפאניקה. הגיע הזמן שתילחמו על המגרש. למה אתם מפחדים?!". השחקנים הרגישו אי נוחות מהצעקות של לוזון. חלקם אמרו לאחר השיחה בחדר ההלבשה: "נמאס שכל פעם שאנחנו לא מצליחים הוא יורד עלינו וצורח כמו משוגע. גם לנו המצב קשה ולא נעים". שחקן נוסף המשיך ואמר: "אנחנו שומעים את הקהל ויודעים שאנחנו לא משחקים טוב והתוצאות לא מגיעות, אבל הלחץ מסביב בתוספת הלחץ של גיא יכול לגמור אותנו".

בהמשך עלו השחקנים למגרש בוולפסון, ועבדו בעיקר על משחק לחץ. נראה כי ברוך דגו, שמחלים מהפציעה ברגלו, ייכלל בסגל הקבוצה במשחק ביום שני. ליאור אסולין ויגאל אנטבי ערכו אימוני ריצה בלבד, על מנת שלא להעמיס עליהם. גורמים בקבוצה אמרו הערב: "חשוב מאוד שהקהל שלנו יתמוך בנו במשחק הביתי ביום שני. הדחיפה שלהם יכולה להוציא אותנו מהבוץ. חייבים ניצחון במשחק הזה, ועם הקהל הגדול שיבוא אנחנו נעשה את זה".

בהפועל תל אביב ציינו לטובה את חלוץ קבוצת הנוער, מאור אסור, שכבש הבוקר חמישייה במדי קבוצת הנוער של המועדון נגד הפועל חיפה. גיא לוזון קיבל דיווח על תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully