וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה מאשימה: "השופטים לא נותנים לנו כבוד"

איציק סולומון

27.10.2007 / 18:21

אחרי כרטיס אדום שלישי בשלושה משחקים, בקבוצה הצפונית מתחילים לדבר על קיפוח, אבל מרוצים מהנקודה מול כפ"ס (2:2)

בקרית שמונה, אחרי איבוד נקודות ראשונות בבית, מתנחמים אומנם מהתיקו (2-2) שחילצו בדקות האחרונות נגד כפ"ס, אבל בעיקר מפנים אצבע מאשימה כלפי השיפוט. בקבוצה טוענים שהשופטים בליגה לא עושים להם כבוד, והאצבע שלהם קלה על ההדק כלפי הקבוצה.

משחק שלישי רצוף שחניכיו של רן בן שמעון מסיימים את המשחק עם עשרה שחקנים. אחרי יירו בלו ועבאס סוואן, הגיע היום תורו של יוסי דורה, שספג כרטיס אדום במהלך המשחק נגד הפועל כפר סבא, מידי השופט ערן פרוסט. "לקבוצות אחרות היו עושים יותר כבוד", אמר גורם בקריה. הקפטן יניב לביא אמר בצורה נחרצת: "לצערי השופטים מקפחים אותנו בשבועות האחרונים בצורה שמכריעה את גורל המשחקים".

גם יובל אבידור, שכבש שוב והציל את הקריה מהפסד בית, היה חם על השיפוט העויין: "פתחנו טוב, אבל קיבלנו אדום שאני בכלל לא בטוח שהגיע לנו. מיד אחרי העבירה יבואה קם על הרגליים כאילו כלום לא קרה". אבידור הביע שביעות רצון מההקרבה של כל שחקני הקבוצה והוסיף: " למרות הרגשת הפספוס, אנחנו שמחים על הנקודה".

החלוץ יירו בלו, המצטיין במשחק, שכבש את שערו השלישי העונה סיכם: "אנחנו צריכים לבוא בטענות אך ורק לעצמנו. פתחנו את המשחק מצוין, ואחרי שעלינו ליתרון במקום להמשיך ולתקוף נתנו להם לחזור למשחק. במחצית השנייה כבר שיחקנו עם עשרה שחקנים והכול היה קשה יותר. על פי ההתפתחויות במגרש, אנחנו צריכים להיות מרוצים מהנקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully