וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי העפיל לגמר סנט פטרסבורג

27.10.2007 / 22:03

הבריטי הציל נקודת משחק וגבר על יוז'ני 2:6, 7:5, 6:7, יפגוש בגמר את ורדאסקו. גיסקל וגרוז'אן בגמר ליון, שנידר בגמר לינץ מול האנטוחובה

אנדי מארי העפיל היום (שבת) לגמר טורניר סנט פטרסבורג (סך פרסים מיליון דולר), לאחר שגבר על מיכאל יוז'ני המקומי 2:6, 7:5, 6:7. מארי, 20, המדורג 16 בעולם, כבר הציל נקודת משחק בפיגור 5:3, אבל חזר לעצמו וניצח בשובר השוויון המכריע.

יוז'ני, המדורג 19 בעולם, הגיע מתוסכל ושבור מנטלית לשובר השווין במערכה השלישית, והפסיד בו 7:1. מוקדם יותר האולם סער בעקבות החלטה שערורייתית של שופט הקו, אבל מארי לא יכול היה לדרוש בדיקה בעין הנץ כיוון שכבר ניצל את שתי הבקשות שלו. למזלו, את הניצחון הוא השיג בצדק. בגמר יפגוש מארי את פרננדו ורדאסקו הספרדי (30 בעולם), שניצח את הקרואטי מרין צ'יליץ' (המדורג 102 בעולם) 2:6, 3:6.

* רוג'ר פדרר העפיל הערב לגמר טורניר באזל, עיר הולדתו, אחרי שניצח את הקרואטי איבו קרלוביץ'. השוויצרי הזיע לא מעט ונזקק לשני שוברי שוויון כדי לנצח 6:7, 6:7. פדרר יפגוש בגמר את הפיני ירקו ניימינן, שניצח את הקפריסאי מרכוס באגדאטיס 6:7, 2:6.

ליון: דרבי צרפתי בגמר

מארק גיסקל הצרפתי (79 בעולם) העפיל היום לגמר טורניר ליון (סך פרסים 680 אלף יורו), לאחר שגבר על הקולומביאני מהמוקדמות אלחנדרו פאייה 6:4, 2:6, 6:7.

גיסקל, שמחפש תואר ATP ראשון בקריירה, העפיל זו השנה השנייה ברציפות לגמר, למרות שהפסיד את המערכה הראשונה לקולומביאני המדורג 128 בעולם. "זה נהדר עבור הטורניר הזה שיהיה קרב צרפתי בגמר", אמר גיסקל. בגמר הוא יפגוש את סבסטיאן גרוז'אן (81 בעולם). גרוז'אן ניצח הערב את ג'ו ווילפרד טסונגה (65 בעולם) 1:6, 2:6.

לינץ: שנידר מחכה

פטי שנידר השוויצרית גברה היום בחצי גמר טורניר לינץ שבאוסטריה (סך פרסים 600 אלף דולר) על מריון ברטולי 6:7, 3:6, ותחפש תואר ראשון העונה. שנידר הפסידה בגמר היחיד שלה השנה למריה שראפובה בסן דייגו, ותקווה לזכות בתואר ה-11 בקריירה.

ברטולי הפצועה נשברה מעט אחרי שהפסידה בשובר השווין במערכה הראשונה, ואפשרה לשוויצרית המדורגת 17 בעולם לדהור ל-0:4 במערכה השנייה כשהיא זוכה רק בארבע נקודות.

בגמר תפגוש שנידר את הסלובקית דניאלה האנטוחובה (10 בעולם), לאחר שזו ניצחה בחצי הגמר את הצ'כית ניקול ואידיסובה (14 בעולם) בשלוש מערכות. ואידיסובה ניצחה את המערכה הראשונה בקלות, 2:6, אך נכנעה לסלובקית באותה תוצאה במערכה השנייה. המערכה השלישית והקובעת היתה דרמטית והאנטוחובה נזקקה לשובר שוויון כדי לנצח 6:7, ולהבטיח את מקומה בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully