וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמרת בשירות באיירן מינכן

27.10.2007 / 17:25

מוליכת הטבלה היא המרוויחה הגדולה מקרב הצמרת בין שאלקה לברמן, שהסתיים בשוויון 1:1. שטוטגארט ניצחה בביתה את לברקוזן 0:1

אחרי שחלק הארי של המחזור הגרמני שוחק הערב (שבת), נראה שלבאיירן מינכן אין סיבה לדאגה כשתתארח מחר אצל בורוסיה דורטמונד, וזאת משום שקרב הצמרת בין השנייה, ורדר ברמן, לשלישית, שאלקה 04, הסתיים בתיקו 1:1. הפער בין הבווארים ליריביהם מהצפון צומק רק ל-5 נקודות. במשחק שפתח את המחזור ביום שישי נפרדו איינטרכט פרנקפורט והאנובר בתיקו 0:0.

שאלקה - ורדר ברמן 1:1

סגנית האלופה אירחה בוילטונס ארינה את הקבוצה של תומאס שאף, בקרב בין שתי קבוצות שלקחו חלק במשולש הדרמטי בקרב האליפות בעונה שעברה. הכחולים המלכותיים, שהפסידו באמצע השבוע באלופות לצ'לסי בחוץ, היו חייבים לצאת מהתקופה הרעה שפוקדת אותם, ועלו ליתרון משער של קרלוס גרוסמולר בדקה ה-14. 20 דקות לאחר מכן, הקבוצה מצפון גרמניה, שגברה באלופות על לאציו בבית, הצליחה להשוות משער של נאלדו. עד סיום המשחק נשמרה התוצאה ושתי הקבוצות התחלקו בנקודות.

שטוטגארט מתאוששת, וולפסבורג טורפת

שטוטגארט - באייר לברקוזן 0:1

המארחים התאוששו מהתבוסה במחזור הקודם להמבורג, וניצחה במשחק בו שתי הקבוצות הציגו יכולת דלה. בתום מחצית מאופסת היתה זו אלופת גרמניה שנעזרה בשער של בלמה אנדראס בק (73), כדי לעשות 0:1 קטן שמעניק לה שלוש נקודות, וניצחון רביעי העונה. לברקוזן ספגה את הפסדה השלישי בארבעת משחקיה האחרונים.

וולפסבורג - נירנברג 1:3

הזאבים של פליקס מגאת' פגשו בפולקסוואגן ארינה את מחזיקת הגביע, שקרובה מאוד לקו האדום. אנחלוס חאריסטיאס כבש ראשון בדקה ה-30, אבל לשער הלא נכון והעלה את וולפסבורג ליתרון. חמש דקות אחר כך גראפית הכפיל את היתרון.

זבייזדאן מיסימוביץ' הצליח לצמק מפנדל בדקה ה-54. ונטע מעט תקוות אצל האורחים מבוואריה, אבל אשקן דג'אגה, שכזכור, סירב לשחק במדי נבחרת גרמניה הצעירה נגד ישראל וכבש במחזור הקודם, הבקיע עוד אחד בדקה ה-69 וחתם את התוצאה. וולפסבורג מתאוששת קמעה מפתיחה העונה הלא טובה. נירנברג ממשיכה להיות קרובה לאיזור המסוכן.

שאר תוצאות המחזור:

הרטה ברלין - בוכום 0:2
לברלין: מרסל מאלטריץ (26, עצמי), מרקו פאנטליץ' (35)

ארמיניה בילפלד - אנרג'י קוטבוס 1:1
לבילפלד: יונאס קאמפר (77). לקוטבוס: דניס סורנסן (90)

האנזה רוסטוק - קרלסרוהה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully