וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: לא אלטרנטיבה, כן אטרקציה

27.10.2007 / 19:32

בית"ר ירושלים תקח אליפות, אבל את הכדורגל הטוב בליגה רואים דווקא בקופסה. הפעם מכבי נתניה ומכבי חיפה היו שותפות למשחק נהדר ודרמטי שנגמר בניצחון נתנייתי 1:2

מכבי נתניה היא קבוצה כיפית. ראובן עטר התעורר היום על צד ימין והחליט שלמרות שהקבוצה שלו גם ככה משחקת כדורגל סקסי בחלק הקדמי שלה, היום, מול מכבי חיפה, יהיה זמן טוב לתת ליצר ההרפתקני שלו ביטוי. כך נשלח אלמוג כהן לספסל, זנו בונדאה הפך לקשר אחורי לכל דבר, אבל בחלק הקדמי הוא זרק למים לא פחות מאשר את אובודו אוקוצ'ה, ג'ורג' בה, איתי שכטר ודלה ימפולסקי.

האחרון אגב, שוב הוכיח איזה כישרון יש לו וכמה הוא מגוון כשהראה ניצוצות בצד ימין. באגף הזה, הימני של נתניה והשמאלי של חיפה קיבלנו דו קרב מרתק בין שני שחקנים נהדרים - ימפולסקי ופיטר מסיללה. שניהם צעירים, מהירים, אתלטיים, טכניים ונמרצים. משניהם עוד נהנה הרבה העונה, שניהם כבר סיפקו הערב הרבה כדורגל מענג.

הדו קרב הקטן הזה הוא רק דוגמה וקצה קצהו של משחק כדורגל מצוין שהתקיים היום, כזה שראוי להרבה יותר ממגרש מיושן כמו הקופסה ומהדשא הנוראי שבו. זאת לא הפעם הראשונה בה לא נכבשים ים של שערים במשחקים של נתניה, אבל איכשהו גם המשחקים האלו תמיד כל כך מהנים. היום נתניה תקפה וניסתה להשיג שערים, חיפה מילאה את חלקה בצורה מצוינת כשלמרות ששיחקה עם חלוץ אחד, הגיעה ללא פחות הזדמנויות מאלו אליהן הגיעה יריבתה.

בדקה ה-31 הרשת גם זזה. גוסטבו בוקולי מ-15 מטרים, כמט מהשפיץ של הרחבה והכדור נפל בפינה של השער. אף אחד, גם לא בוקולי, חשב שהנגיחה הזו תסתיים ברשת. בטח לא לירן שטראובר, שעמד איפשהו ליד השער, אבל בטוח לא במקום הנכון. אלא שאז הגיעו המהפך והדרמה, שמשחק כזה כל כך ראוי אליהם. דדי בן דיין כבש בדקה ה-73, סבסטיאל רוזנטל ניצל היטב פנדל בדקה ה-76 ופתאום נתניה ביתרון.

בית"ר ירושלים תהיה אלופה, שלא יהיה לאף אחד ספק. אבל משחק כמו זה היום הוא המרענן של הליגה. הוא הכדורגל הישראלי כפי שהוא צריך להיות. משחק של יום שבת, עם מתח ודרמה, ובעיקר עם כדורגל טוב. משחק מצוין בין שתי קבוצות עם היסטוריה. מכבי חיפה לא נפלה הערב ממכבי נתניה ואף עלתה עליה במשך דקות רבות. אבל המציאות היום צהובה, מעיר הבירה ועד עיר היהלומים. ככל שהעונה מתקדמת מתגנבת לה ההבנה שהמקום השני של מכבי נתניה בעונה הקודמת לא היה מקרי. עם כדורגל כזה זה גם מגיע לה.

מכבי חיפה מצד שני, נראתה היום במשך דקות ארוכות כמי שבאמת רוצה לתת עונה טובה ולהחזיר לעצמה את הגאווה. בשבוע בא האלופה המכהנת וזו שבדרך, מגיעה לקרית אליעזר. אולי את ההזדמנות הזו ינצלו הירוקים כדי לנפח את החזה שוב.

מהלך המשחק

דקה 8: משומר הרים מימין, קטן הוריד לבוקולי והברזילאי בעט מ-17 מטרים שטוח והחוצה.

דקה 12: שכטר נגח אחרי כדור חופשי, דוידוביץ' ירד והקדים במעט את אוקוצ'ה, הכדור נשמט לו, אבל קינן הצליח למנוע מאוקוצ'ה לכבוש.

דקה 17: קטן השתלט על ריבאונד מכדור חופשי ובעט שטוח מ-11 מטרים, הכדור פגע ברגל נתנייתית ויצא לקרן סמוך לקורה.

דקה 31: גול! הגנת נתניה הרחיקה כדור לקצה הרחבה, בוקולי הגיע ונגח כדור קשתי מ-15 מטרים, שטראובר עמד מחוץ לשער במיקום נוראי והכדור נחת ברשת שלו. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 73: גול! דדי בן דיין נכנס משמאל לימין ובעט כדור שטוח שעבר בתוך הערבוביה ונעצר ברשת. 1:1.

גול 76: גול! בוקולי הכשיל את בה ברחבה, איתן תבריזי הצביע על הנקודה הלבנה ורוזנטל כבש בפנדל. 1:2 לנתניה.

מכבי נתניה:לירן שטראובר, סטניסלב אנגלביץ' (קלמי סבן 67), לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, זנו בונדאה, תמיר כהן, דלה ימפולסקי, אוקוצ'ה (אלמוג כהן 80), ג'ורג' בה, איתי שכטר (סבסטיאן רוזנטל 60).

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דייגו קרוסה, דקל קינן, פיטר מסיללה, ג'ובאני רוסו (עומרי אפק 74), רנאטו, בירם כיאל (תומר חמד 81), פאוליניו, גוסטבו בוקולי (ליאור רפאלוב 87), יניב קטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully