וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון, אנחנו באים

27.10.2007 / 15:00

משחק ה-NFL הראשון על אדמת אירופה יפגיש בוומבלי את מיאמי וניו יורק ג'איינטס. אינדיאנפוליס בקרוליינה, הפטריוטס בוושינגטון

בואו נתחיל הפעם בבשורות שידור. אנחנו לא יודעים אם אלה המיילים ששלחתם, או אולי הלחצים מכיוון החיילים במפרץ הפרסי, אבל בניגוד למנהגם, METV פרסמו את לוח השידורים של השבוע הבא. אז אפשר להסדיר נשימה, חברים - ישדרו לכם את המשחק שכל כך רציתם לראות. אין צורך בפניות נזעמות יותר, לא חייבים לאבד שינה בלילה - יש שידור של ברט פארב וגרין ביי פאקרס, שנוסעים לקנזס סיטי, והדרמה הגדולה ביותר ב-NFL תועבר לכם ישירות מאצטדיון "ארוהד". הו, כמה שחיכינו למשחק הזה. ואה, כן - יראו לנו גם את אינדיאנפוליס נגד ניו אינגלנד.

אז אחרי שסגרנו את זה נחזור לענייני דיומא, ונספר שלונדון מתכוננת למפגש ה-NFL האמיתי (לא כולל NFL אירופה) הראשון על אדמת היבשת. ואיך אצלנו בהימורים? לא רע בכלל, כולל כמה פגיעות בסדרה השניה (דנבר בבית על פיטסבורג ושיקגו בפילדלפיה). 9 מ-14 ו-57 מ-100 בסך הכל.

מה מביאים לנו השבוע ידידי המדור? ובכן, לא מאכזבים בכלל.

19:00: קרוליינה - אינדיאנפוליס (METV)

19:00: מיאמי - ניו יורק ג'איינטס (FOX)

22:15: ניו אינגלנד - וושינגטון (METV)

מאנדיי נייט (אין משחק לילה ביום ראשון בגלל הוורלד סירייס): דנבר - גרין ביי

מי יכבוש את התמזה? (שעה ראשית - 19:00)

מיאמי (7:0) - ניו יורק ג'איינטס (2:5)

הדולפינס כמעט תמיד מנצחים את הג'איינטס בבית. הבעיה היא שהבית הפך להיות קצת רחוק הפעם, כש-90 אלף צופים יזכו לראות בוומבלי את קלאו למון ומיאמי מנסים לעצור שעיטה של חמישה נצחונות רצופים של הג'איינטס. אחרי שסגר את ה-NFL אירופה, הקומישינר רוג'ר גודל מחזיר את המשחק ליבשת, והפעם למרכז הבמה ולאחד ממקדשי הספורט העולמיים. דרק וורד, הרץ האחורי של ניו יורק, לא ישחק, וכמו בכל שבוע, פלקסיקו בורס בסימן שאלה אבל מן הסתם יפתח. הדולפינס נראו כמו קבוצת CFL עד כה העונה, ומקווים לעצור את המפולת, כשגם כך רשמו את הפתיחה הגרועה בתולדותיהם.

התחזית: ניצחון לג'איינטס


קרוליינה (2:4) - אינדיאנפוליס (0:6)

נדמה שהשאלה המעסיקה את ה-NFL היא האם יגיעו הקולטס למפגש עם הפטריוטס, כששתי הקבוצות עם 0 על מאזן ההפסדים? אנחנו רק נאמר (כפי שחשף בפנינו הקולגה אריאל גרייזס השבוע), שפייטון מאנינג וטום בריידי יפגשו השבוע קבוצות שלא ניצחו מעולם, ואם אחד מהם יעשה זאת, הוא ירשום נצחונות על כל 31 הקבוצות היריבות ב-NFL.

אחרי שכתש את ג'קסונוויל, למאנינג מצפה מבחן נוסף בדרום מזרח המדינה, כשמול הקולטס תתייצב החבורה המשוגעת משארלוט. ויני טסטוורדי ימשיך לקבל את האשראי, למרות שדייויד קאר כבר ניצח את אינדיאנפוליס בשנה שעברה במדי יוסטון. קאר פצוע ו"אינו בכושר מלא", כהגדרת מאמנו, ג'ון פוקס. מרווין הריסון בסימן שאלה באינדי.

התחזית: או, סופסוף באנקר. אחרי מספר שבועות שבהם לא ידענו כל כך מה קורה, הפנתרים מגיעים כאנדרדוג מוצהר וברור. חושבים אתם כי פראיירים אנחנו? כמיטב המסורת, לנו ברור מה יקרה פה. ניצחון לקרוליינה.


סינסינטי (4:2) - פיטסבורג (2:4)

במשך מחצית שלמה בשבוע שעבר נראו הבנגאלס כמו הקבוצה חסרת החיים וההשראה שפתחה את העונה. אולי המהפך והדומיננטיות במחצית השניה מול הג'טס יעזרו להם לצאת מהברוך ולמשוך את המומנטום מול פיטסבורג. הסטילרס נראו מאוד פגיעים במשחקי החוץ שלהם בפיניקס ובדנבר, ולמרות קאמבק מול הברונקוס נכנעו, וחשפו שוב חולשות בהגנת המסירה. ניצחון של סינסינטי יחזיר אותה מהר מהצפוי לתמונת המאבק ב-AFC צפון. רודי ג'ונסון לא ישחק, וקני ווטסון, שזרח בשבוע שעבר, שוב יקבל את המפתחות כרץ האחורי של הבנגאלים.

התחזית: ניצחון לפיטסבורג

ההזדמנות של הברס

שיקגו (4:3) - דטרויט (2:4)

אחרי המהלך המזהיר של בריאן גריסי בלינקולן פייננשל בשבוע שעבר, הברס מחפשים משהו שלא קרה להם עד כה העונה - ניצחון שני ברציפות. עד כה, שיקגו התנהגה כמו קרוליינה העונה - מנצחת איפה שלא צריך ומפסידה איפה שצריך לנצח. את המשחק הזה, בכל מקרה, הדובים חייבים לסגור לא רק משום שהם פייבוריטים, אלא מכיוון שהפסד ירחיק מהם את הליונס (אופס...) לפער די ניכר, יחסית לשלב שבו אנחנו נמצאים בעונה. במשחק שעבר רשמה דטרויט שיא NFL של 34 נקודות ברבע הרביעי כדי לעבור את הברס 27:37. ומה הפעם?

תחזית: הפעם שיקגו.


מינסוטה (4:2) - פילדלפיה (4:2)

אם פילדלפיה עדיין מעוניינת באיזשהו צ'אנס לפלייאוף, זה הזמן. האיגלס ראו איך כל יריבותיהם ל-NFC מזרח החזק מנצחות בעוד הם מפסידים בבית לברס, והפסד נוסף לא רק שלא יתקבל בברכה, אלא אף עלול לחמם היטב את הכסא של אנדי ריד. הויקינגים מתחו את דאלאס במשך מחצית אחת, אבל נכנעו למרות עוד הופעה של רוקי השנה הודאי, אדריאן פיטרסון.

התחזית: ניצחון לאיגלס


סט. לואיס (7:0) - קליבלנד (3:3)

אוי, הראמס, אוי הראמס. אסופה של שחקני פוטבול שממש לא יודעת מה לעשות עם הכדור. סטיבן ג'קסון חוזר להרכב סט. לואיס לאחר שהחמיץ ארבעה משחקים, במטרה להוסיף קצת מחץ להתקפה הכל-כך נוראית של הקבוצה. מארק בולג'ר יאייש את עמדת הקוורטרבק, כשגם הוא שב לאחר פציעה, ובהגנה תנסה סט. לואיס לעצור את התופס המצוין בריילון אדוארדס, שרשם 552 יארדים ושבעה טאצ'דאונים העונה.

התחזית: כן, כן, סט. לואיס תנצח, סופסוף


טנסי (2:4) - אוקלנד (4:2)

רק בזכות משחק בעיטה נפלא של רוב בירונאס נמלטו הטייטאנס מקאמבק אדיר של יוסטון וניצחו את הטקסאנס 36:38 בשבוע שעבר. ג'ף פישר, מאמן טנסי, יודע שעדיף שדרמה כזו לא תחזור בבית. הטייטאנס מקווים שוינס יאנג יהיה כשיר, למרות שקרי קולינס לא היה רע כשהחליפו בשבועיים האחרונים. באוקלנד מנסים להימנע מהפסד שלישי ברציפות, והמאמן ליין קיפין מתלבט בין ג'וש מק'קאון, שהחלים מפציעה, לדאנטה קולפפר בעמדת הקוורטרבק.

התחזית: ניצחון לטנסי

וושינגטון מתמרקת לבריידי (שעה ראשית: 22:05-22:15)

ניו אינגלנד (0:7) - וושינגטון (2:4)

אחרי הטיולון במיאמי, מצפה לפטריוטס משחק קשה יותר בבית מול אדומי העור. הרדסקינס לא מרשימים התקפית, אבל ההגנה שלהם נותנת להם לנצח. הפעם ההגנה הזו תצטרך להתמודד עם טום בריידי (שהפסיד לסקינס ב-2003), שעומד על קצב של 61 טאצ'דאונים לעונה, ועם רנדי מוס, בעונה קטלנית של עשרה טאצ'דאונים. המוס השני, סנטנה, בעונה לא טובה, יצטרך לשייף את הידיים אם ברצונו לנצח את הפטריוטס, כי ג'ייסון קמפבל כבר הוכיח שביצים יש לו, אבל אין לו את התופסים המתאימים.

התחזית: ניצחון לניו אינגלנד


ניו יורק ג'טס (6:1) - בפאלו (4:2)

הפתיחה הגרועה של הסילונים הפכה לכדור שלג, ואחרי ההפסד בסינסינטי (במשחק בו ירדו להפסקה ביתרון 10:23), ניו יורק נקלעה לנקודה בה ספק אם היא מאמינה שהיא יכולה לנצח. טרנט אדוארדס ערך את הפתיחה הראשונה שלו כקוורטרבק הבילס מול הג'טס וניצח אותם. הפעם הוא עולה כשהוא מוגדר כקוורטרבק הפותח, וג'יי פי לוסמן הבריא מגבה אותו מהספסל. לברניוס קולס, שהיה מצוין בשבוע שעבר, בסימן שאלה בניו יורק.

התחזית: ניצחון לבפאלו


סן דייגו (3:3) - יוסטון (4:3)

אף אחד בסן דייגו לא באמת התעניין בפוטבול השבוע. שריפות הענק שפרצו בדרום קליפורניה גרמו ל-500 אלף תושבים, בהם מספר משחקני הצ'ארג'רס, להתפנות. עד ליום שישי היה ספק לגבי קיומו של המשחק בקוואלקום סטדיום, ושחקני סן דייגו כבר היו ערוכים לשחק בפיניקס, כפי שעשו מול מיאמי ב-2004. אלא שהאיצטדיון, המשמש מקלט המוני, פונה והצ'ארג'רס ישחקו בביתם, כולל התוספת החדשה כריס צ'יימברס. יוסטון מגיעה עם צרות ספורטיביות בלבד, לאחר שכמעט ביצעה את אחד המהפכים המדהימים בהיסטוריה של הליגה, מול טנסי. ההפסד בשבוע שעבר הדיח אותה, לראשונה העונה, למאזן שלילי, והיא תיאלץ להסתדר גם השבוע בלי התופס אנדריי ג'ונסון.

התחזית: ניצחון לצ'ארג'רס


טמפה ביי (3:4) - ג'קסונוויל (2:4)

הבאקנירס מאוד לא משכנעים, ולאחר ניצחון דחוק על טנסי והפסד בדטרויט, הם מגיעים לדרבי של פלורידה עם שכנתם מצפון. הג'אגוארס נפלו במבחן האמיתי שלהם מול הקולטס, והראו שהם עדיין לא על אמת. בנוסף, יש להם צרות בעמדת הקוורטרבק, כשדייויד גרארד, שנפצע בשבוע שעבר, לא ישחק ואת מקומו יתפוס קווין גריי. גם הרץ מוריס ג'ונס דרו פצוע ובסימן שאלה למשחק. טמפה ביי עדיין מחפשת מישהו שירוץ בשבילה, כשמייקל בנט יקבל יותר נשיאות מהשלוש שזכה להן בדטרויט.

התחזית: עם קוורטרבק מחליף אין לג'אגס סיכוי. ניצחון לטמפה ביי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ניו אורלינס לא מתייאשת

סן פרנסיסקו (4:2) - ניו אורלינס (4:2) - 22:15

אחרי פתיחה רעה מאוד, הסיינטס עדיין חולמים להיות הקבוצה השניה בהיסטוריה (לאחר סן דייגו של 1992) להגיע לפלייאוף למרות מאזן של 4:0 בחודש הראשון של העונה. מולם תתייצב הקבוצה המפורקת של סן פרנסיסקו, שבעצמה נחלה ארבעה הפסדים רצופים אחרי פתיחה של 0:2. אלכס סמית חוזר לעמדת הקוורטרבק, ואולי יצליח לשבור את הרצף הזה. בכל מקרה, משחק גדול לא צפוי לנו כאן, בלשון המעטה.


התחזית: ניצחון לניינרס (כן, כן)


דנבר (3:3) - גרין ביי (1:5) - מאנדיי נייט, 02:30

ברט פארב מעולם לא הצליח לנצח את הברונקוס בביתם, כששיחק בדנבר פעם אחת בלבד בקריירה, בהפסד 31:10 ב-1999. אבל לא איש כפארב יירא מדנבר. עם מאזן של 1:5 מגיעה גרין ביי המפתיעה למייל היי, למשחק מול אחד מכוכבי הדור הבא של הקוורטרבקים, ג'יי קאטלר, שניצח בשבוע שעבר את פיטסבורג. אחרי פתיחה של 2:0 נקלעו הסוסונים לשלושה הפסדים רצופים, וכעת הם מבקשים לחזור למאזן חיובי.

התחזית: ניצחון ל... גרין ביי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully