וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר בעל הנס הציל את סכנין

27.10.2007 / 20:05

פנדל של בוקסנבוים נהדף על ידי מאיר כהן בתוספת הזמן, וסכנין חזרה מהרצליה עם 0:1 שכבש יבוריאן. כהן: "ביקשתי מאלוהים שאקח את זה"

מכבי הרצליה יודעת את מקומה. למרות שהקבוצה מהשרון התאוששה מפתיחת הליגה העגומה והשיגה ניצחונות יפים בשני המחזורים האחרונים, פרדי דוד ושחקניו יודעים כי הם עדיין הפייבוריטים הגדולים לרדת ליגה. מי שטרחה להזכיר להם זאת היתה בני סכנין, שהגיעה לבונבונירה של הרצליה, וניצחה 0:1 משער של חלוצה איליה יבוריאן.

לאחר הניצחון על הפועל תל אביב בשבוע שעבר, ביקשו שחקני סכנין להמשיך את התנופה ולשמור על מעמדם בצמרת. הקשר חאלד חלאיילה, שעבר שבוע קשה עם מות דודו, בלט במשחק. לעומתו, הכוכב העולה מאור בוזגלו לא הפגין את הכושר המסחרר, שאפיין אותו בשבועות האחרונים. הרצליה, שבמחצית הראשונה הפגינה משחק נרפה וחסר דיוק, עלתה למחצית השנייה אחרת לגמרי, אך למרות שליטתה הכמעט מוחלטת בשדה, לא השכילה למצוא את הרשת. עמוק בתוספת הזמן קיבלה הרצליה פנדל, לאחר שלוקאש סורמה נגד בידו ברחבה, אבל עומר בוקסנבוים בעט ברשלנות, מאיר כהן הדף ברגלו, והותיר את הרצליה כואבת עם עוד הפסד ליגה.

הרצליה פתחה בצורה לוחמנית ואיתן עזריה ספג צהוב כבר בדקה ה-5, ובזכות רחמיו של השופט מאיר לוי, נשאר במשחק גם לאחר שביצע עבירה מאחור על חאלד חלאיילה. סכנין שלטה בפתיחה ואיימה על מסגרת שערו של איתמר ניצן, וכעבור 16 דקות משחק היה זה איליה יבוריאן שהעלה את האורחים ל-0:1. רק לקראת סיום המחצית החלה הרצליה להציג מהלכי התקפה, אך מיעטה לסכן את שערו של מאיר כהן.

בתחילת המחצית השנייה היו אלה שחקניו של פרדי דוד שנטלו את היוזמה. פרדי דוד ידע שהרצליה לא כבשה העונה אף שער אחרי הדקה ה-60, וכדי לשפר את הסטטיסטיקה הזו הוא הכניס בדקה ה-56 את החלוץ הקונגולזי צ'טם אנטויה. הרצליה שלטה לחלוטין במשחק, ובוקסנבוים זיעזע את קורת שערו של כהן, אבל המארחים לא מצאו את הרשת, אפילו לא מהנקודה הלבנה.

מהלך המשחק

דקה 10 - לוקאש סורמה שיגר בעיטה שטוחה לפינה הימנית של שער הרצליה, אך השוער איתמר ניצן הדף קלות והשתלט מיד על הכדור.

דקה 16 - גול! עבד רבאח מצא את אילייה יבוריאן על מפתן הרחבה, החלוץ בעט כדור קשתי מדויק שהכניע את ניצן, וקבע 0:1 לאורחים מסכנין.

דקה 42 - סעיד מקאסי קיבל כדור מחוץ לרחבה ושלח פצצה, שפיספסה במעט את מסגרת שערו של מאיר כהן.

דקה 51 - עומר בוקסנבוים פרץ קדימה ושיחרר מ-20 מטרים כדור קשתי, שחלף מעל משקופו של מאיר כהן.

דקה 72 - כדור חופשי של הרצליה מצא את סעיד מקאסי, שנגח ממרכז הרחבה הישר אל ידיו של מאיר כהן.

דקה 77 - בוקסנבוים מצא עצמו חופשי מחוץ לרחבת סכנין, ובעט בחוזקה אל קורת שערם של האורחים.

דקה 90 - עמוק בתוך תוספת הזמן כדור קרן של הרצליה פגע בידו של סורמה ומאיר לוי שרק לפנדל. בוקסנבוים בעט ברשלנות למרכז השער, כהן הדף ברגלו החוצה, והעניק לסכנין את הניצחון.

הרכבי הקבוצות:

מכבי הרצליה: איתמר ניצן, מטייה מורץ', מאורסיו ג'ובאניני, חיים מלכה, איתן עזריה, מהראן ראדי, דייהו דיוויס, עומר בוקסנבוים, אסף קריספיס, כפיר אדרי, סעיד מקאסי.

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

"אין לי הסבר לכך שאנו מפסידים בבית"

מאיר כהן, שהדף את הפנדל בדקת הסיום והביא את שלוש הנקודות לסכנין, אמר: "ביקשתי מאלוהים דבר אחד - שאני אקח את הכדור. הסתכלתי לבוקסנבוים בעיניים ובילבלתי אותו. ראיתי שהוא מכניס את הרגל מתחת לכדור. למזלי, לקחתי את הכדור ואני הכי מאושר. ידענו שיהיה לנו משחק מאוד קשה בהרצליה, באנו במטרה לא להפסיד, ואני שמח שהצלחתי להביא שלוש נקודות לקבוצה".

שוער סכנין התייחס לעובדה שקבוצתו אט אט תוקעת יתד בצמרת. "כל הקריירה שלי אני נלחם בתחתית ופתאום אני בקבוצה שמדורגת למעלה. כבר לפני העונה ידעתי שיש לנו קבוצה טובה. בשבילי לראות בטבלה שאנו מקום שני-שלישי זה חדש. אני בסכנין שש שנים וזה הבית שלי".

מאמן סכנין, אלישע לוי: "הרצליה לחצו, אבל לא הגיעו להזדמנויות. עשינו נצחון חשוב מאוד ואנחנו מרימים את הציפיות מסכנין. צריך לדעת לנצח כשלא משחקים טוב, זה מה שקרה בחצי השני. לא היינו שקטים בצורת המשחק שלנו. עבדנו קשה בכדי להגיע לאן שהגענו, הטבלה לא משקרת". לוי גם החמיא לשוערו על קור הרוח בזמן בעיטת העונשיםן שהדף בתוספת הזמן.

מאמן הרצליה, פרדי דוד, עדיין מחפש את ניצחונו הביתי הראשון העונה: "לכל אורך המשחק שלטנו. תקפנו חכם והגענו למצבים. קיבלנו שער לא מחויב המציאות, אבל זה הכדורגל. לא נלחצנו מהנצחונות האחרונים שלנו, שיחקנו טוב. ידענו לחזור למשחק לפחות מבחינת המשחק. אין לי הסבר לכך שאנחנו מפסידים בבית".

הרצליה המאוכזבת תנסה לנצח במחזור הבא את מ.ס אשדוד, ופרדי דוד לא ממש בונה על הפסד של מכבי תל אביב נגד בית"ר ירושלים מחר (ראשון) בטדי. "צריך להסתכל רק על עצמנו, מכבי תל אביב לא מעניינת אותי. בואו נעזוב אותם ואת הפועל תל אביב, ונתרכז בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully