וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: תקרית חריפה בין מאמני אחי נצרת ורעננה

יצחק סולומון

26.10.2007 / 16:12

אחי נצרת ניצחה 0:1 ועלתה לראשות הטבלה הלאומית, מאמן רעננה אלי כהן זעם על תגובותיו של שמעון הדרי: "הוא אמר לנו מילים לא יפות"

תקרית מילולית חריפה בין שני המאמנים אירעה אתמול (שישי) סיום המשחק בין מכבי אחי נצרת להפועל רעננה (0-1), שהעלה את הנצרתים לראש טבלת הליגה הלאומית והוריד משם את רעננה.

בסיום המשחק נראה מאמן נצרת, שמעון הדרי, מאושר, וצעק בשמחה "יש, יש יש". מאמן רעננה, אלי כהן, סבר שהדרי מנסה להקניט אותו, ולדברי עדי ראייה פתח בסדרת קללות, תוך שהוא מתקדם לעברו של הדרי הצוהל בצורה מאיימת.

רגע לפני שהתפתחה תקרית בין השניים, הגיחו למקום יושב ראש אחי נצרת, כאיד אבו עייאש, וסגן ראש העיר עלי סלאם, שיחד עם אנשים נוספים הרגיעו בקושי את הרוחות.

בסביבתו של שמעון הדרי אמרו כי הסיבה להתפרצות השמחה שלו הייתה לא רק העלייה למקום הראשון בטבלה, אלא גם בגלל סגירת חוב ישן: לפני חמש שנים אימן הדרי את קריית שמונה, ובמחזור האחרון הגיע הפועל רעננה לאצבע הגליל, נלחמה ומנעה מהקריה לעשות עלייה היסטורית לליגת העל. אגב, שוער רעננה באותו משחק היה יוסי בצלאל, היום שוער אחי נצרת.

שמעון הדרי בתגובה: "אני שמח שניצחנו את הפועל רעננה, מעבר לזה אין לי שום דבר עם אלי כהן ואני לא מבין את ההתפרצות שלו. אולי הוא מנסה למצוא חן בעיני אנשי רעננה כדי להשיג לעצמו חוזה לעונה הבאה, אבל אותי זה לא מעניין".

אלי כהן בתגובה: "הדרי ניגש לכוון הספסל שלנו ועשה תנועות לא מקובלות, תוך כדי שהוא אומר מילים לא יפות על רעננה. אין לי בעיה שישמח אחרי ניצחון, זה מקובל, אבל יש לי בעיה עם התנהגות לא הולמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully