וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואנדה ראמוס: "זו הייתה ההחלטה הקשה בחיי"

26.10.2007 / 23:36

המאמן הספרדי התפטר מסביליה ויחליף את יול בטוטנהאם. צפוי להדריכה בראשון מול בלקבורן. מנואל חימנז ידריך את מחזיקת גביע אופ"א

על פניו נדמה שלחואנדה ראמוס אין שום סיבה בעולם לעזוב את סביליה. ראמוס הוליך בשנתיים האחרונות את המועדון האנדלוסי הצנוע לשתי זכיות רצופות בגביע אופ"א, זכיה בגביע הספרדי, בסופרקאפ המקומי ובסופרקאפ האירופי, והביא אותה העונה אל ליגת האלופות. אבל ברגע שהונחה בפניו של המאמן הספרדי המבטיח ההצעה לאמן בפרמיירליג, כל זה נשכח. הערב (שישי), אחרי מסכת לא קטנה של הכחשות מצידם של שני המועדונים, הודיע ראמוס כי הוא הגיש לראשי סביליה את התפטרותו, וכבר מחר הוא עשוי להיות מוצג כמאמן טוטנהאם. מנואל חימנז, מאמן קבוצת הנוער של סביליה, יעלה לקבוצה הבוגרת ויחליף את ראמוס בתפקידו.

כזכור, פיטרו התרנגולים את מאמנם ההולנדי מרטין יול השבוע, אחרי ההפסד הביתי לחטאפה בגביע אופ"א, ששם את החותם הסופי לפתיחת העונה האומללה של הספרס, שקיוו להתברג העונה במקום שמוביל לליגת האלופות אבל מצאו את עצמם מתחת לקו האדום אחרי עשרה מחזורים. שמו של ראמוס הוזכר כבר מתחילת העונה כמועמד להגיע לוויט הארט ליין, אבל גם לאחר פיטוריו של יול התעקשו בסביליה כי גם אם יעזוב יהיה זה רק בסיום העונה. אבל הערב כאמור החליט ראמוס לעזוב, ולא הותיר לנשיא סביליה, חוזה מריה דל נידו, שום ברירה.

על פי ההערכות קיבל ראמוס הצעה מפתה במיוחד מהמועדון הלונדוני, והוא צפוי לחתום ביממה הקרובה על חוזה לארבע שנים במועדון. יריבתו הראשונה תהיה בלקבורן, במשחק הליגה ביום ראשון, ובעוד פחות משבועיים הוא יגיע עם קבוצתו החדשה לישראל, למשחק מול הפועל תל אביב בשלב הבתים של גביע אופ"א.

"זו היתה ההחלטה הכי קשה בחיי", כתב ראמוס באתר הרשמי שלו. "הלב שלי נשאר בסביליה, אבל לטובת המשפחה שלי, והקריירה שלי, זה בלתי אפשרי מבחינתי לא לעבור ללונדון".

  • עוד באותו נושא:
  • בלקבורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully