וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסון קלט מי זה גרנט

27.10.2007 / 17:52

צ'לסי, של המאמן הישראלי, חתכה את מנצ'סטר סיטי ללא רחמים 0:6 בבית. מנצ'סטר יונייטד עם רביעייה רביעית ברציפות, 1:4 על מידלסברו

המחזור ה-11 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת), ועוד לפני המשחק הגדול בין ארסנל וליברפול בראשון, קיבלנו כמה מפגשים מרתקים. צ'לסי של אברהם גרנט, שמתחילה להתחמם בשבועות האחרונים, אירחה בסטמפורד ברידג' את מנצ'סטר סיטי הדוהרת. הכחולים דרסו את הסיטיזנס עם 0:6 ענק. האלופה מנצ'סטר יונייטד קיבלה בברכה את מידלסברו באולד טראפורד והמשיכה גם היא בכושר הנפלא שלה, כשכבשה רביעייה רביעית ברציפות וסיימה את המשחק ב-1:4.

אמש (שישי) קיבלה ליברפול חדשות רעות, כשהתברר שג'רמיין פנאנט, שהוחלף בדקה ה-59 במשחק ההפסד לבשיקטאש בליגת האלופות השבוע בגלל כאבים ברגלו, ייאלץ לעבור ניתוח ולהיעדר מהמגרשים לחודשיים לפחות. בעוד שהבשורה לא מגיעה בזמן טוב לרפא בניטז לאור מצבה הרעוע של ליברפול באירופה, היא עשויה להגדיל משמעותית את דקות המשחק של יוסי בניון, שהתחרה עם פנאנט על מקום בקישור של האדומים.

צ'לסי-מנצ'סטר סיטי 0:6

סגנית האלופה נמצאת בכושר מצוין והגיעה למשחק עם ארבעה ניצחונות ברציפות (שניים בליגה ושניים בליגת האלופות). המשחק היום היה עוד מבחן קשה במסכת שצריך לעבור אברהם גרנט על מנת שיתקבל כמאמן ראוי בקרב התקשורת האנגלית, אוהדי צ'לסי וגם אצל חלק מהישראלים.

המיליונרים פגשו את הקבוצה של סוון גוראן אריקסון, שנטע מאז שבא בקיץ תקווה מחודשת בקבוצה השנייה של העיר מנצ'סטר. הסיטיזנס הגיעו עם רצף של שלושה ניצחונות ורצו להוכיח שהם מסוגלים לעשות זאת בחוץ מול קבוצה גדולה וגם לקטוע את הרצף של צ'לסי, שלא הפסידה במגרשה הביתי כשנתיים וחצי.

אלא שרצונות ואשליות לחוד ומציאות לחוד. הקבוצה של גרנט פתחה קצת מהוסס, הסיטי הלכה קדימה והאמינה. עד הדקה ה-16, אז כבש אסיין את הראשון. מכאן והלאה זו הייתה הצגה של קבוצה אחת בלבד. גרנט ממשיך לחבר עוד ניצחון, והפעם גם עם תצוגת כדורגל מענגת. הלגיטמציה באי הבריטי כלפי הישראלי מתחילה להיבנות ולהתרכב. הכחולים משיגים ציון דרך נאה עם ניצחון מספר 50 בהיסטוריה על מנצ'סטר סיטי.

המאמן הישראלי פתח בהרכב עם צמד הבלמים אלכס וקרבאליו, כשטל בן חיים פתח על הספסל. בקישור הציב את השלישייה שכללה את מיקאל אסיין, פרנק למפארד וג'ון אובי מיקל, כשמקדימה עלו ג'ו קול, דידייה דרוגבה וסלומון קאלו.

אחרי פתיחה מהוססת קמעה של הכחולים, הגיע בדקה ה-16 מהלך יפה, שכלל מספר מסירות והניב את השער. ג'ון אובי מיקל קיבל כדור מבלטי באגף ימין, והמשיך ללמפארד. הקפטן הכניס כדור מצוין לרחבה לאסיין, שמן הפינה הימנית שלח את הכדור לפינה הנגדית של ג'ו הארט. רבע שעה לאחר מכן פרנק למפארד שלח פס ענק על כ-40 מטרים, שחתך את כל הגנת הסיטי, ומצא את דרוגבה, שמול הארט, שלח שטוח ופנימה. החלוץ מחוף השנהב שלא מפסיק לפתוח את הפה, ממשיך להפציץ.

דרוגבה הבקיע את השני שלו במשחק והרביעי שלו העונה בליגה, 10 דקות מפתיחת המחצית השנייה. חמש דקות אחר כך מסר דרוגבה לקול עם הראש. האחרון פרץ כ-20 מטרים ושלח חזק ושטוח, 0:4 מדהים למיליונרים. בדקה ה-75 התכולים ממנצ'סטר הרימו דגל לבן כשסלומון קאלו, שקיבל את הקרדיט בהרכב הפותח, כבש את החמישי. בדקת הסיום של המשחק, אנדריי שבצ'נקו, שנכנס כמחליף, אתם את תוצאת המשחק ההירואית, מבחינתה של צ'לסי, משפילה מבחינתה של הסיטי, 0:6.

מנצ'סטר יונייטד-מידלסברו 1:4

האלופה הגיעה למשחק בכושר פנטסטי, אחרי שלושה משחקים ברציפות בהם חוררה את רשתות יריבותיה עם רביעיות מרשימות. האחרונה הייתה בליגת אלופות לרשתה של דינמו קייב. הבורו הגיעה אחרי הפסד בית לצ'לסי של אברהם גרנט.

המשחק הנהדר הניב כבר אחרי פחות משש דקות שני שערים. שתי דקות וחצי מן הפתיחה לקח נאני כדור בצד שמאל, חתך למרכז ושלח טיל אדיר לפינת השער של שוורצר, שער ענק לפורטוגלי הצעיר של היונייטד. אלא שמידלסבורו התעשתה מהר והשוותה כבר אחרי שלוש דקות. סאנליי טונצ'איי הטורקי הרים כדור טוב לרחבה ואליידרי התרומם כדי לנגוח לפינה של ואן דר סאר הארוך, שהיה קצר מלהושיע. בדקה ה-32 קיבל ווין רוני כדור, אחרי טעות חמורה בהגנת הבורו כדי לכבוש שער שישי בשבעה משחקים ולהחזיר את קבוצתו ליתרון.

מהלך מצוין של השדים האדומים הביא את השלישי. אנדרסון הקפיץ כדור לטבז, שהעביר לרוני. האנגלי חדר לרחבה והשאיר עם העקב לטבז, שהמשיך פנימה, 1:3 ליונייטד. חמש דקות לסיום שיתוף פעולה נהדר בין רונאלדו, רוני וטבז, הניב את הרביעי של היונייטד והשני של הארגנטינאי. אלכס פרגוסון וחניכיו, שבמספר במשחקים בפתיחה לא הצליחו להבקיע יותר משער למשחק, כובשים רביעייה רביעית ברציפות.

משחקים נוספים

רדינג - ניוקאסל 1:2
לרדינג: דייב קיטסון (53), שיין לונג (84). לניוקאסל: מיכאל דוברי (77 עצמי).

סנדרלנד - פולהאם 1:0
לפולהאם: סיימון דייויס (32). לסנדרלנד: קנוויין ג'ונס (86).

ברמינגהאם - וויגאן 2:3
לברמינגהאם: אוליבייה קאפו (26 פנדל, 81), ליאם רידג'וול (67). לוויגאן: מרכוס בנט (23, 59)

פורטסמות - ווסטהאם 0:0

* ק.פ.ר, קבוצתו של בן סהר, ניצחה 0:1 את צ'רלטון במשחק חוץ באצטדיון הוואלי משער של אדם בולדר בדקה ה-72. בן סהר ישב על הספסל ולא שותף במשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully