וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אין לי טענה לאף אחד מהשחקנים"

רגב גולדמן

26.10.2007 / 17:36

הפועל ת"א נחתה אחרי ההפסד לאנדרלכט, לוזון חיזק את אניימה: ”הוא שוער מצוין". שחקנים בקבוצה: "אם לא נעלה מאוחדים לא ננצח באשדוד"

הפועל תל אביב נחתה אחר הצהריים (שישי) בארץ אחרי ההפסד אתמול 2:0 לאנדרלכט הבלגית בפתיחת שלב הבתים של גביע אופ"א. שחקני הקבוצה שהתרגלו לקבלות פנים חמות מהאוהדים בשדה התעופה התאכזבו לגלות שאף אוהד לא קידם את פניהם, לאור מצבה העגום של הקבוצה מתחילת העונה.

מצב הרוח של האדומים נראה שפוף ביותר לקראת מפגש הליגה החשוב שלהם ביום שני מול מ.ס אשדוד, ושחקני הקבוצה סירבו להתראיין בנחיתתם מהטיסה. המאמן גיא לוזון אמר: "בסופו של דבר זה היה משחק שווה כוחות, גם לנו היו הזדמנויות. אם אנדרלכט לא היתה במיטבה אז אנחנו גרמנו לה להיראות כך. אסור לשכוח נגד מי שיחקנו, הפסדנו ואי אפשר להיות מרוצה מכך, אבל אין לי טענה לאף אחד מהשחקנים".

"אני מעדיף שהחיצים יהיו כלפיי ולא כלפיי השחקנים", אמר לוזון. כשנשאל לגבי יכולתו החלשה של וינסנט אניימה, השיב: "אניימה שוער מצוין והוא ימשיך להיות טוב". לגבי ליאור אסולין אמר המאמן: "אסולין חזר אחרי פציעה ומאוד השתדל. אי אפשר לבוא בטענות לאף אחד מבחינת הרצון וההשקעה".

"נעלה ביום שני בטירוף"

למרות המשחק הלא מרשים בבלגיה, בהפועל תל אביב אופטימיים לקראת המפגש נגד מ.ס אשדוד ביום שני במסגרת המחזור השביעי בליגת העל. בחזרה מהמשחק באנדרלכט אמר לוזון לשחקנים: "צריכים לשמור על פרופורציות. שיחקנו מול קבוצה טובה מאוד, וסך הכל עמדנו יפה מולם. אנחנו יודעים מה היכולת שלנו ומה אנחנו מסוגלים. אנחנו חוזרים לארץ במטרה להתרכז בליגה".

לוזון גם ביקש מהשחקנים: "התקשורת תנסה למצוא אשמים ולהטיל על כל אחד ממכם את האשמה בהפסד. צריכים לעבור את התקופה הקשה הזו". לאחר המשחק, במלון בו התאכסנה הקבוצה, שוחחו השחקנים על המצב ששורר זה זמן רב.

שחקן בכיר אמר בשיחה סגורה: "אם ננצח את המשחק מול אשדוד נצא מהמצב הזה. בוא נחליט שאנחנו יוצאים מתחתית. אם לא נעלה מאוחדים לא נצליח לנצח. צריך לשים סוף לכישלונות האלה". שחקן נוסף אמר באותה שיחה: "נעלה ביום שני בטירוף, אחרת המצב יהיה מסובך מאוד". המאמן גיא לוזון שוחח עם הצוות המקצועי של המועדון ואמר: "אני מאמין בשחקנים ובטוח שביום שני נצא מהמצב הזה", ולאחר מכן אמר את אותם דברים גם לשחקנים עצמם, שנראו במצב רוח מאוד ירוד.

בדרך חזרה מהמגרש, יידו ככל הנראה מספר אוהדי אנדרלכט אבנים לעבר האוטובוס של הקבוצה. האבנים פגעו בשמשת האוטובוס אך לא נגרם נזק. המאבטחים שליוו את הקבוצה הודיעו למשטרה המקומית על האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully