וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס מתקרב לטוטנהאם

24.10.2007 / 14:30

מאמן סביליה צפוי להתמנות למאמן התרנגולים, שהפסידו לחטאפה 2:1, כבר העונה, בתנאי שהמשא ומתן מול המועדון הספרדי יעבור בשלום

לאחר הפסדה של טוטנהאם אמש (חמישי) לחטאפה 2:1 והתפטרותו- פיטוריו של מאמן התרנגולים, מרטין יול, מתעוררים שחקני ואוהדי הקבוצה לבוקר חדש, בו טוטנהאם מחפשת לעצמה מאמן חדש, שיצליח להוציא מסגל השחקנים המוכשר קצת יותר ממה מבתקופתו האחרונה של יול. מאמן סביליה, חואנדה ראמוס, שמוזכר כמועמד לקבוצה בחודשים האחרונים, הוא המועדף על הנהלת הקבוצה.

על פי התקשורת הספרדית, הנהלת הספרס הגישה בפני ראמוס הצעה להצטרף למועדון כבר כעת, למרות הפרסומים הקודמים על מינוי רק לעונה הבאה. מנהלה המקצועי של סביליה, רמון רודריגז, שהה באנגליה השבוע ולפי הפירסומים ניהל משא ומתן עם ראשי התרנגולים, שראו ניצחון בודד מקבוצתם בליגה העונה ומסתכלים על הליגה מלמטה, מהמקום ה-18. "אני לא יכול להגיד הרבה. זו רק עוד שמועה. אין לי מה להוסיף בקשר לזה", אמר סוכנו של ראמוס, אלבארו טורס.

בעיתונות הספרדית מאמינים כי ראמוס מעוניין לעזוב את סביליה כבר עכשיו, אבל גם שהספרס יתקשו להתמודד מול סביליה במשא ומתן. "רודריגז היה בלונדון והחל את המשא ומתן", אמר עיתונאי המארקה, גראהם האנטר, "הרגעים הרגישים של טוטנהאם ימשיכו בימים הקרובים והמשא ומתן יצטרך להיות מאוד מאוד חכם מצידם".

אמש פורסם כי גוסטאבו פוייט, עוזרו של דניס ווייז בלידס ושחקן העבר של צ'לסי וטוטנהאם, צפוי להיות עוזרו של ראמוס בווייט הארט ליין, אך האורוגוואי טוען כי כלל לא קיבל הצעה: "כולם מתקשרים ושולחים לי הודעות בקשר לזה, אבל אני לא יודע שום דבר. אני לא דיברתי עם אף אחד. אני לא יודע אם נערכות שיחות בין המועדונים. פשוט אין לי מושג".

מאמן נבחרת גרמניה לשעבר, יורגן קלינסמן וזה של בלקבורן, מארק יוז, הוזכרו גם הם כמועמדים בעבר, אך כעת נראה כי ראמוס הוא כמעט האופציה היחידה. אגב, גם כריס יוטון, עוזרו של יול ומאמן השוערים, האנס סגרס, יעזבו את המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully